Zori de zi

Zori de zi

54,99 Lei

Volumul 4 din seria Saga Amurg

Recenzie Zori de zi

Cand il iubesti pe cel ce te omoara, nu iti ramane nimic altceva de facut. Cum ai putea sa fugi, cum ai putea sa lupti, cand, facand asta, il poti rani pe cel iubit? Daca viata este singurul lucru pe care il poti da, cum ai putea sa nu ti-o dai? Mai ales, daca ar fi cineva pe care l-ai iubi cu adevarat! Cand esti indragostita de un vampir, este in acelasi timp o fantezie si un cosmar, tesute intr-o realitate periculoasa pentru Bella Swan. Impinsa intr-o directie de pasiunea intensa pentru Edward Cullen, si in alta de conexiunea profunda cu varcolacul Jacob Black, a indurat un an tumultuos de tentatii, pierderi si certuri pentru a ajunge la ultimul punct de intoarcere. Decizia iminenta de a se alatura intunecatei dar seducatoarei lumi a nemuririi, sau de a continua o viata normala de om, a devenit o amenintare de care se agata soarta celor doua triburi.

Cartea "Zori de zi" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Stephenie Meyer si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Zori de zi prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Zori de zi" este de 54.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
Pagini: 768

Pret Zori de zi

Legamantul incalcat
Michelle Paver
Aici in taramul dragonilor
James Owen
49.90 RON
Avatar
Tui Shuterland
Mai las-o moale cu fantomele
Megan Crewe
39.89 RON
Poltergeist - atacatori invizibili
Rodica Bretin
5.90 RON

1. Zori de zi de Valentino la 04.04.2012

Ultima carte a seriei aduce o noutate. O parte este narata din perspectiva varcolacului Jacob Black care innebunit de durere la ideea ca Bella se casatoreste cu Edward si va devenii o muritoare, se transforma in lup si petrece luni intregi ca animal prin padurile Americii de Nord. A doua parte este povestita din punctul de vedere al Bellei, care o data casatorita cu Edward, pleaca cu acesta spre insula unde isi petrec luna de miere. Ceva neasteptat insa apare... un lucru de negandit care oripileaza si entuziasmeaza in aceeasi masura. Bella este insarcinata... cu Edward, oare copilul lor, ce va fi? Ce se va alege de tratatul stravechi dintre Culleni si varcolaci? Dar, cel mai important, ce parere au Volturii despre copii nemuritori?

2. Zori de zi de Ema_C la 12.01.2011

Cartea este impartita in 2 parti...o parte este scris din perspectiva lui Jacob, iar cealalta parte este din perspectiva lui Bella.Ea se casatoreste cu edward, dar apare o complicatie de nebanuit.Jacob sufera foarte mult si se transforma in lup si alearga departe.Mai la sfarsit Volturii au o problema cu famila Cullen si vin in intreventie.Se vor mai alia varcolacii cu vampiri?Si ce se va mai intampla vei gasi in "Zori de zi".

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Zori de zi. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Stephenie Meyer

Stephenie Meyer a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, Eclipsa , Eclipsa - Editie film, Gazda, Luna noua - editie film, Noua si scurta viata a lui Bree Tanner, Amurg, Amurg, Luna noua , Saga Amurg : colectia completa, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Saga Amurg

0213167053