Zelul fata de Dumnezeu : Despre lupta celor trei monoteisme

24,00 Lei

Colectia: Stiinta, Spiritualitate, Societate

Recenzie Zelul fata de Dumnezeu : Despre lupta celor trei monoteisme

Globalizare înseamnă: Culturile se civilizează reciproc. Judecata de Apoi duce la munca zilnică. Revelaţia devine raport despre mediu şi protocol despre situaţia drepturilor omului. Cu asta mă întorc la laitmotivul acestor consideraţii care se fondează pe etosul ştiinţei generale a culturii. Îl recapitulez ca pe un credo şi îi doresc forţa de a se răspândi cu limbi de foc: Calea civilizatoare este singura care mai e deschisă.

Peter Sloterdijk s-a născut în 1947. Este doctor în filosofie. Din 1992, este profesor la Facultatea de Arte şi Design din Karlsruhe; din 1999 este rectorul acesteia. De asemenea, predă la Academia de Arte Frumoase din Viena. În 1993, a obţinut Premiul Ernst-Robert-Curtius; în 2005, Premiul Merck pentru proză ştiinţifică. La editura Suhrkamp a publicat, printre altele: Kritik der zynischen Vernunft, Zur Welt Kommen — Zur Sprache Kommen, Euro-Taoismus, Sphären I-III, In Welttinnenraum des Kapitals, Zorn und Zeit.

Cartea "Zelul fata de Dumnezeu" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.03.2014. A fost scrisa de Peter Sloterdijk si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Zelul fata de Dumnezeu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Zelul fata de Dumnezeu" este de 24 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-211-9
Pagini: 176

Pret Zelul fata de Dumnezeu : Despre lupta celor trei monoteisme