Zece negri mititei

22,99 Lei
021 316 70 53

ISBN: 9789735400903; Nr. Pagini: 256; Aparitie: 26.9.2009
Colectia: Agatha Christie

Recenzie Zece negri mititei

Zece..." Zece straini sunt atrasi de un misterios U.N. Owen, intr-o casa de pe o insula izolata, din apropierea Devon-ului. "Noua... " in timpul cinei, un mesaj inregistrat ii acuza pe fiecare in parte de cate o crima, iar in final, in aceeasi seara, unul dintre oaspeti moare. "Opt... " Rupti de lume din cauza unei furtuni violente si urmariti de versurile unei vechi poezii pentru copii, care numara descrescator de la zece la zero, oaspetii lui U.N. Owen incep, unul cate unul, sa moara. "Sapte... " Care dintre ei este criminalul? Oare va supravietui cineva?

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Zece negri mititei", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura engleza, Beletristica / Romane politiste, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.12.2017. A fost scrisa de Agatha Christie si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Zece negri mititei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Zece negri mititei" este de 22.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Zece negri mititei

Intalnire cu moartea
Agatha Christie
22.99 RON
Cei cinci purcelusi
Agatha Christie
23.99 RON
EUROPA
Tim Parks
39.89 RON
Ucigasul abc
Agatha Christie
22.99 RON
Sora lui Caroline
Sheila O'Flanagan
39.16 RON
Hamlet
William Shakespeare
39.00 RON
Sonete, Furtuna
William Shakespeare
29.00 RON
DARKSIDE. TARAMUL INTUNERICULUI
Tom Becker
39.89 RON

1. Zece negri mititei de danamoise la 11.04.2012

Mie personal mi s-a părut superbă cartea. Timp de 2 zile nu am lasat-o din mâini , doream să ştiu cine este criminalul foarte mult şi am rămas foarte uimită în final când am aflat cine este.

2. Zece negri mititei de Laura Toma la 18.10.2011

Agatha Christie este un geniu! Cantecul celor 10 negrii mititeti prevesteste inofensiv....

3. Zece negri mititei de oanna la 09.04.2011

Nici nu pot descrie cat e uimitoare este aceasta carte . Agatha Christie s-a intrecut pe sine in acest roman . Pe tot parcursul romanului esti in suspans si la fiecare crima esti confuz. Zece straini sunt atrasi de un misterios U.N. Owen, intr-o casa de pe o insula izolata, din apropierea Devonului, Insula Negrului . Toate aceste persoane au comis fapte ce nu puteau fi demonstrate in fata legii. In sufrageria acelei case se aflau 10 negri si dupa fiecare crima mai disparea cate o figurina .Crimele se petreceau in asa fel incat sa se potriveasca cu versurile poeziei "Zece negri mititei " de Frank Green. Abia la sfarsitul cartii se afla cine era criminalul la care cu siguranta nu s-ar fi gandit nimeni .

4. Zece negri mititei de andreea9120 la 25.03.2011

Actiunea acestei carti se bazeaza pe un cantecel banal, dupa versurile caruia se savarsesc mai multe crime. Este o carte extraordinara, avand un sfarsit genial, total neasteptat.

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Zece negri mititei. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Agatha Christie

Agatha Christie a publicat inca 58 carti prezente in libraria noastra, 13 la cina, Cadavrul din biblioteca, Ceasurile, Cei cinci purcelusi, Crima din Mesopotamia, Crima din Orient Express, Crima la vicariat, Crima pe terenul de golf, Cu cartile pe masa, Doamna McGinty a murit , Dupa inmormantare, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 9 - 10, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 5 - 6, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 7 - 8, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 3 - 4, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 13 - 14, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 11 - 12, Hotel Bertram, Intalnire cu moartea, Misterul trenului albastru , Moarte in nori, Moarte pe Nil, Muncile lui Hercule, Nemesis, O crima anuntata. Editie 2011, O supradoza de moarte, Oglinda sparta, Petrecerea de Halloween, Pisica printre porumbei, Tragedie in trei acte, Triunghiul etern, Ucigasul abc, Cei patru mari, Chiparosul trist, Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?, Conacul dintre dealuri, Craciunul lui Poirot , Crima in Mesopotamia , Cum bate valul, Doamna McGinty a murit, Elefantii nu uita niciodata, Hercule Poirot seria 1 : Episoadele 1 - 2, Jocuri de oglinzi, Mana ascunsa, Martorul mut, Martorul mut, Mina ascunsa, Misterioasa afacere de la Styles, Misterul crimei fara cadavru, Misterul din Caraibe, O crima anuntata, Pericol la End House, Poirot: Primele cazuri, Raul sub soare, Set colectie - Seria Poirot , Trenul de Paddington, Vanatoarea de crime, Zece negri mititei. Editie 2011, dintre care primele 32 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053