Zana zorilor

Zana zorilor

Editura Vellant
49,90 Lei

Colectia: Pasarea maiastra

Recenzie Zana zorilor

Inclusă în colecţia "Pasărea măiastră" de basme româneşti ilustrate de artişti români, povestea Zânei Zorilor se desfăşoară în aproape 80 de pagini minunat ilustrate de Mădălina Andronic şi reprezintă un cadou perfect pentru micii şi marii cititori de poveşti ilustrate.

E cale lungă şi primejdioasă până în regatul Zânei Zorilor, acolo unde cerul se lasă pe pământ şi stelele stau de vorbă cu florile. Dar Petru, mezinul împăratului care râde cu un ochi şi plânge cu celălalt, e hotărât să plece într-acolo şi să aducă apă din fântâna Zânei pentru a-i reda vederea părintelui său. Va trece el cu bine prin pădurile vântoaselor şi prin ţinuturile ba îngheţate, ba dogoritoare de la marginea lumii? Veţi afla dacă îl însoţiţi în minunata poveste a lui Ioan Slavici, publicată întâia oară în 1872 şi transpusă acum în desene minuţioase de Mădălina Andronic.

Mădălina Andronic s-a specializat în ilustraţie la Universitatea de Arte din Londra, unde tocmai şi-a încheiat masteratul. A lucrat ilustraţii minunate pentru reviste, ateliere de design şi agenţii de publicitate din ţară şi din străinătate. Mădălinei îi plac poveştile, folclorul românesc, renii şi arhitectura olandeză, iar ilustraţiile ei sunt adevărate sărbători ale culorii puse în pagină cu talent şi inspiraţie.

Cartea "Zana zorilor" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Carte ilustrata si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Ioan Slavici si a fost publicata de editura Vellant. Se poate cumpara cartea Zana zorilor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Zana zorilor" este de 49.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-1984-78-0
Pagini: 80
Format: 23,5 x 30,5 cm