Editura Flamingo GD
17,50 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Anul aparitiei : 2010; Numar de pagini : 30; ISBN : 973-1896-18-2

Recenzie Zana Zorilor

Cartea "Zana Zorilor" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Ioan Slavici si a fost publicata de editura Flamingo GD. Se poate cumpara cartea Zana Zorilor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Zana Zorilor" este de 17.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Zana Zorilor

Zanele - Povesti
Colectiv
Povesti la gura sobei. Pentru serile de iarna
Caitlin Matthews, Helen Cann
49.90 RON
Povesti
Ioan Slavici
14.00 RON
Alice in Tara  Minunilor
Lewis Carroll
4.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Zana Zorilor. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Slavici

Ioan Slavici a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Basme.Zana zorilor, Ioan Slavici - Opere volumul VIII : Scrieri istorice si etnografice, scrieri sociale si economice, Ioan Slavici. Opere. Volumul VI, Ioan Slavici. Opere. Volumul VII, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara, Moara cu noroc, Moara cu noroc si alte nuvele : Cartea de acasa vol. 3, Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele, Moara cu noroc.Budulea Taichii.Popa Tanda, Nuvele, Nuvele (vol. 2), Opere alese, Pacala si ispravile lui, Povesti, Povesti Slavici, Basme, Basme, Basme, Basmele romanilor. volumul VIII, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, FloriĊ£a din codru, Gura satului. Nuvele : Cartea de acasa vol. 42, Inchisorile mele, Ioan Slavici - opera literara-VII volume, Ioan Slavici. Opere. Volumele I - II, Ioan Slavici. Opere. Volumele III - IV, Ioan Slavici. Opere. Volumul V, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara (BPT), Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc (BPT), Nuvele : Alexandru Lapusneanu, Moara cu Noroc, NUVELE, Nuvele, Nuvele (moara cu noroc. popa tanda. budulea taichii), Pacala in satul lui, Pacala in satul lui. Invat sa citesc!, Padureanca , Povesti, Povesti, Primele si ultimele, Scrieri esentiale volumele i-v, Zana zorilor, Zana Zorilor si alte basme, Zana-Zorilor si alte povesti, dintre care primele 19 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053