Mica Sirena

Mica Sirena

Editura Aramis
7,50 Lei

ISBN: 973-679-010-X;Anul: 2007;Pagini: 16;Format: 210x297

Recenzie Mica Sirena

Mica Sirenă este cu siguranţă o poveste destinată copiilor… de toate vârstele. O poveste despre provocările prieteniei şi iubirii, care a fermecat generaţii întregi şi care a intrat în pleiada cărţilor clasice pentru copii. Tipărită în condiţii grafice excepţionale, pe hârtie specială, această carte va fi cu siguranţă un cadou şi o surpriză ideală pentru copilul dvs.

Cartea "Mica Sirena" a fost publicata in categoria Invatamant prescolar / Educarea limbajului si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Mica Sirena prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Mica Sirena" este de 7.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Mica Sirena

Scandal in oala cu ciorba
Despina Dasicomis
6.00 RON
Ratusca cea urata
7.50 RON
Sarbatoarea din padure
Anca Vodita
6.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Mica Sirena. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053