Love letters - Scrisori de dragoste

Love letters - Scrisori de dragoste

Editura Gramar
13,00 Lei

Recenzie Love letters - Scrisori de dragoste

... Fie din aceasta cauza, anume ca era atat de usor da-i luam, fie din dorinta de a fi independenti, fie dintr-un exces de sensibilitate (privinta in care ne-am distins mereu), nu pot sa spun cu siguranta acum, insa clar e ca, ajunsi la varsta de 158 ani, am luat cele 900 de lire si am fugit de acasa. Avand aceasta suma in posesia noastra, eram hotarati sa o gospodarim cu mare economie si nicidecum sa o cheltuim cu tot felul de nebunii sau extravagante.

In acest scop, am impartit suma in noua pachete, dintre care primul fu dedicat hranei, al doilea bauturii, al treilea cheltuielilor de gazduire, al patrulea transportului, al cincilea cailor, al saselea servitorilor, al saptelea distractiilor, al optulea vesmintelor si al noualea cataramelor de argint. Dupa care am oranduit astfel cheltuielile pe doua luni (pentur ca ne asteptam ca aceste 900 de lire sa ne ajunga tot acest timp), am pornit in graba spre Londra si am avut norocul de a-i cheltui in 7 saptamani si o zi, respectiv intr-o perioada cu sase zile mai mica decat cea pe care o planuisem.

"Când am ajuns la reşedinţa Ashbumham, era aproape zece seara, respectiv cu o oră şi jumătate mai târziu decât ora la care fusesem invitate să sosim; dar lady Greville e prea..." Continuare...

"Din partea unei mame către prietena ei Copiii au început să-mi acapareze întreaga atenţie, într-un mod diferit faţă de cel pe care-1 solicitau până acum, având..." Continuare...

Cartea "Love letters - Scrisori de dragoste" a fost publicata in categoria Beletristica / Roman de dragoste si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Jane Austen si a fost publicata de editura Gramar. Se poate cumpara cartea Love letters - Scrisori de dragoste prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Love letters - Scrisori de dragoste" este de 13 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-1973-83-8
Pagini: 164
Format: 14 x 20 cm