Warren Buffett. Despre afaceri. Principii ale Inteleptului din Omaha

13,90 Lei

Colectia: Capital

Recenzie Warren Buffett. Despre afaceri. Principii ale Inteleptului din Omaha

Warren Buffett este unul dintre cei mai prolifici şi admiraţi investitori şi manageri din lumea corporaţiilor americane. Cartea de faţă cuprinde scrisorile lui Buffett către acţionarii de la Berkshire Hathaway, în care „Înţeleptul din Omaha“ prezintă, într-o manieră clară şi într-un stil simplu, principiile sale de management de bază al afacerilor sănătoase. Acest ghid practic de management transmite informaţii valoroase despre comunicarea cu angajaţii şi cu acţionarii şi tratarea corectă a acestora; guvernarea corporatistă responsabilă; comportamentul etic; recunoaşterea greşelilor; pasiunea pentru muncă.

Richard Connors înfăţişează extraordinara pricepere în afaceri şi cunoştinţele de management ale lui Buffett într-o naraţiune captivantă, prezentată într-o manieră accesibilă şi organizată în funcţie de domeniu şi teme de afaceri – cuprinzând importante lecţii de management de la Buffett în fiecare capitol.
Warren Buffett. Despre afacerioferă informaţii directe şi la obiect pe teme foarte importante pentru directori, manageri, investitori, studenţi în afaceri şi pentru oricine este interesat de acest domeniu. Edificatoare şi interesantă, această carte unică pune în lumină convingerile lui Warren Buffett şi oferă un ghid excelent al strategiilor de management, care vă va ajuta să conduceţi o afacere de succes.

Richard J. Connors a fost consilier autorizat în domeniul investiţiilor şi proprietar al Connors Investment Management Company din St. Louis, Missouri. A absolvit Facultatea de Afaceri din cadrul Universitãţii Notre Dame şi Facultatea de Drept din cadrul Universitãţii St. Louis. Începând cu 2006, a ţinut un curs despre Warren Buffett la Universitatea din Washington, la St. Louis Lifelong Learning Institute.

Cartea "Warren Buffett. Despre afaceri. Principii ale Inteleptului din Omaha" a fost publicata in categoria Economie / Carte de afaceri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Richard J. Connors si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Warren Buffett. Despre afaceri. Principii ale Inteleptului din Omaha prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Warren Buffett. Despre afaceri. Principii ale Inteleptului din Omaha" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-210-2
Pagini: 288

Pret Warren Buffett. Despre afaceri. Principii ale Inteleptului din Omaha