Vremea bastarzilor

Vremea bastarzilor

39,99 Lei

Recenzie Vremea bastarzilor

Beatriz a Portugaliei - fiica lui Pedro I şi a lui Inés de Castro - după prematura moarte a celor doi fraţi mai mari, va fi nevoită să ducă o existenţă zbuciumată, deoarece se va afla în miezul conflictelor dintre regatele Castiliei şi Portugaliei. Va cunoaşte secretele cele mai întunecate ale unei monarhii în plină schimbare, unde legea este răsturnată şi religia e partizană şi unde singura dorinţă arzătoare este de a pune mâna pe putere cu orice preţ.

Dar atunci când Beatriz va accepta că este la fel precum cei din jurul ei, va reuşi să înţeleagă de ce cineva foarte apropiat încearcă să o omoare. Paula Cifuentes oferă în "Vremea bastarzilor" o abordare tânără şi proaspătă care descoperă aspecte necunoscute ale unei frumoase, inteligente şi excepţionale femei, a cărei viaţă a avut numeroase pete de întuneric şi lumină, ca de pildă ipotetica iubire incestuoasă trăită cu fratele ei vitreg.

Cartea "Vremea bastarzilor" a fost publicata in categoria Beletristica / Roman istoric si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Paula Cifuentes si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Vremea bastarzilor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Vremea bastarzilor" este de 39.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786066091176
Pagini: 412

Pret Vremea bastarzilor