Vitralii tricolore

Vitralii tricolore

25,00 Lei
021 316 70 53

Anul aparitiei : 2010; Numar de pagini : 98; ISBN : 978-606-92047-3-3

Recenzie Vitralii tricolore

Vlad Hogea, autorul volumului „Vitralii Tricolore” (apărut, în martie 2010, la Editura „Business Adviser”), este doctor în Istorie, lector universitar, editor al revistelor „Business Adviser”, „Business Point” şi editorialist al ziarului „Bună Ziua Iaşi”, dar şi om politic (fost deputat şi euro-observator). A publicat atât cărţi, cât şi studii istorice, juridice şi de politologie, articole, eseuri şi interviuri. Din februarie 2010, este realizatorul şi prezentatorul emisiunii „Filmul sau Viaţa?” (de la Antena 2).
Lucrarea este împărţită pe capitole (I. „România, de la Marea Unire la Marea Prăbuşire”; II. „Corifeii Românismului”; III. „Pamfletele lui Nicolae Iorga”; IV. „Demolarea Pantheonului Naţional”; V. „Biserica şi Politica”), Vlad Hogea declarând că „Vitraliile Tricolore s-au născut din încăpăţânarea mea de a crede, până la capăt, în valorile tradiţionale, în naţionalismul curat al poporului român şi în ortodoxia lui creştină. Eu nu pot râde şi nu pot plânge la comandă, dar, de când am făcut ochi şi până îi voi închide, voi râde şi voi plânge împreună cu poporul meu. Eu nu pot aplauda instituţii şi contexte, de aici sau de aiurea, pe care nu le apreciez şi nu le înţeleg, dar, oriunde mă duc şi orice întreprind, las în sufletul meu un locşor pentru ai mei - vii, morţi sau încă nenăscuţi”.
“Cartea aceasta” - afirmă autorul “Vitraliilor Tricolore” - “nu intenţionează să convingă sau să răzgândească - se mulţumeşte doar să amintească, să constate şi să prevadă. Ea nu poartă numai nostalgia trecutului şi visul viitorului, ci vrea să trezească din adormire forţa prezentului. (...) În antichitate, romanii păstrau la loc de cinste măştile de ceară ale înaintaşilor. Noi, cei de azi, ne-am cam uitat străbunii în colb de cronici, iar mucegaiul arhivelor şi bibliotecilor igrasioase se aşază peste operele de căpătâi ale Corifeilor Românismului. Şi, din păcate, sunt destui care strâmbă din nas când le vorbeşti despre Pantheonul Naţional, pe care, pentru mai multă siguranţă, l-ar prefera demolat. Bine spunea Mircea Eliade: «A renunţa la românism înseamnă pentru noi, românii, a renunţa la viaţă, a te refugia în moarte. Sunt oameni care au făcut asta. Dumnezeu să-i ierte! Românitatea, adică organismul acesta viu la care participăm cu toţii, îi elimină de la sine». Vitraliile Tricolore sunt ocheanul miraculos cu care noi (românii ortodocşi ai unei ţări nici prea mare, nici prea mică, de la răscrucea marilor furtuni) privim restul lumii de la egal la egal”. Noua apariţie de la Editura “Business Adviser” reprezintă cartea devenirii intelectuale a lui Vlad Hogea, care, la 33 de ani, ţine să se poziţioneze ferm: “Sunt prea tânăr ca să pun concluzii, dar şi prea matur ca să le iau de bune pe ale altora fără a avea întrebări”...

Cartea "Vitralii tricolore" a fost publicata in categoria Diverse / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.12.2017. A fost scrisa de Vlad Hogea si a fost publicata de editura Business Adviser. Se poate cumpara cartea Vitralii tricolore prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Vitralii tricolore" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Vitralii tricolore

Copiii Matricei
David Icke