Visuri implinite

Visuri implinite

Editura Lira
19,90 Lei

Recenzie Visuri implinite

Ariel Kirkwood iubeste viata pe care o trăieste – interpretează foarte convingător rolul Amandei dintr-un serial cu mare succes de public si se bucură de adoratia fanilor. Întâlnirea cu scenaristul Booth DeWitt si propunerea acestuia de a juca rolul eroinei principale, o femeie superbă, dar crudă si manipulatoare –  inspirat de fosta sotie a lui DeWitt –  reprezintă pentru ea împlinirea visului de a se afirma cu adevărat în lumea filmului.

Munca alături de Booth se dovedeste a fi mai mult decât o provocare profesională, în clipa când între cei doi se naste o pasiune de nestăvilit. Însă prin recrearea fidelă a imaginii fostei sotii, Ariel-actrita aduce la viată fantomele din căsnicia nefericită a lui Booth, iar Ariel-femeia trebuie să-l convingă pe acesta că merită să dărâme zidul de cinism si de neîncredere cu care s-a înconjurat – pentru a-si oferi sansa de a iubi din nou.

Nora Roberts este autoarea a peste 200 de romane de dragoste, si majoritatea au intrat în topurile de vânzări realizate de New York Times. Cărţile ei au fost publicate în 35 de tări, în peste 400 de milioane de exemplare în lumea întreagă. Nora Roberts este primul autor prezent în Galeria Celebritătilor înfiintată de Asociatia Scriitorilor de Romane de Dragoste din America.

Cartea "Visuri implinite" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Nora Roberts si a fost publicata de editura Lira. Se poate cumpara cartea Visuri implinite prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Visuri implinite" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
Format: 10,7 x 17,7 cm
Subiecte: nora roberts , visuri implinite