22,00 Lei

Traducerea: Andreea Rosemarie Lutic Grafica: Dan Stanciu ISBN: 973-669-001-6 Aparitie: 2003

Recenzie Viitorul depinde de tine

Tot romanul stie bancul cu tipul care se roaga la Dumnezeu sa-l ajute sa cistige la loterie. si dupa o viata intreaga de rugaciuni, exasperat, Dumnezeu ii striga: "Cumpara si tu macar un bilet!"

Lumea noastra e plina de oameni care cer, care asteapta sa le pice, sa li se dea, sa-i loveasca norocul, sa primeasca o mostenire, sa gaseasca o comoara.

Brian Tracy, autorul cartii de fata, s-a aflat printre cei care cautau viitorul fara sa-si dea seama ca il tineau in propriile miini.

Cu timpul a inteles ca viata e mult prea importanta ca sa fie lasata in voia sortii, ca succesul se construieste prin atitudinea mentala, prin stabilirea unor obiective clare, prin cunoastere, prin concentrare, prin vointa.

in opinia lui Tracy, "marele secret al succesului este ca nu exista secrete ale succesului".
Totusi, unii oameni au mai mult succes decit altii. De ce?

Un raspuns foarte clar, demonstrat si verificat de autor, veti primi in Viitorul depinde de tine. Probati-l, s-ar putea sa fie croit chiar pe masura dvs.

Brian Tracy este unul dintre cei mai cunoscuti conferentiari si consultanti pe probleme de dezvoltare personala si profesionala. in fiecare an, se adreseaza unui numar de circa 450 000 de oameni din Statele Unite si din alte tari. Printre clientii sai se numara corporatii ca IBM, McDonnell Douglas, Arthur Andersen, The Million Dollar Round Table si zeci de alte firme. Brian Tracy este de asemenea autorul unor carti de mare succes ca The 21 Secrets of Self-Made Millionaires (Cele 21 de secrete ale milionarilor pe cont propriu), Eat That Frog (incepe cu ce nu-ti place) si The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success (Cele 100 de legi inviolabile ale succesului in afaceri). Firma sa, Brian Tracy International (www.briantracy.com), are sediul in San Diego, California, cu filiale pe tot cuprinsul Statelor Unite si in 31 de alte tari.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Viitorul depinde de tine", publicata in 2 categorii, Economie / Motivatie, Psihologie / Psihologie motivationala, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Brian Tracy si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Viitorul depinde de tine prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Viitorul depinde de tine" este de 22 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Viitorul depinde de tine

Teambuilding
Serban Derlogea