Victimele inocente si colaterale ale unui sangeros razboi cu Rusia

29,95 Lei

Colectia: Ego. Proza

Recenzie Victimele inocente si colaterale ale unui sangeros razboi cu Rusia

Unsprezece povestiri inedite, tratind in special relatia de cuplu, dar si o serie de drame mici, cotidiene. Desi tarile in care autorul isi poarta personajele sint diferite (si, prin asta, se asigura spectaculozitatea „decorului”), preocuparea majora ce leaga textele si creeaza tematica intregului volum este aceea a confruntarii cu propriul destin, la o virsta la care iti constientizezi nu doar maturitatea, ci si calea ei fireasca spre batrinete.

Recunosc. De obicei imi mint cititorii si, pe cat e posibil, incerc sa-l mint frumos. Inventez personaje plecand de la un nas ciudat ori de la miscarea unui fund de femeie, apoi brodez povesti in jurul lor dupa cum imi alearga imaginatia. Si mereu caut sa dau un aer de implacabil, lucrurile nu pot sta decat asa, de autenticitate. De data aceasta insa vreau sa fiu cat mai onest cu cititorii mei, mi-am propus sa smulg personajele direct din realitate si sa incerc sa le reconstitui povestea din fapte reale, sa-mi limitez cat mai mult imaginatia. - autorul

Liviu Antonesei (n. 1953) este profesor la Facultatea de Psihologie si stiintele Educatiei a Universitatii "Al. I. Cuza" din Iasi; membru al PEN Clubului roman ai al ASPRO; fondator si presedinte al revistei de cultura Timpul. A debutat in 1988 cu Semnele timpului. Alte volume: Pharmakon (poezii, 1989), Cautarea cautarii (poezii, 1990), 1990. Vremea in schimbare (interviuri, 1995), Aparitia Eonei si celelalte poeme de dragoste culese din Arborele Gnozei (1999), Nautilus. Structuri, momente si modele in cultura interbelica (1999; editia a II - a, 2007), Despre dragoste. Anatomia unui sentiment (eseuri, 2000; editia electronica, 2005; editia a II - a, 2010), Check Point Charlie. Sapte povestiri fara a mai socoti si prefata (2003), La Morrison Hotel. Povestiri de pana azi (2007).

"Am dormit destul de prost, de agitat, aruncînd şi căutînd cearşaful cu care eram acoperit, schim-bînd mereu poziţia pernei, iar neliniştile, agitaţia, exaltarea, toate la un..." Continuare...

"Cred că din ultimul caiet răsfoit în grabă au căzut două plicuri şi o ilustrată. Pe plicuri erau dedicaţii: „Tatei, de ziua lui", „Mamei, de ziua ei (cu scuze pentru întîrziere)",..." Continuare...

Cartea "Victimele inocente si colaterale ale unui sangeros razboi cu Rusia" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Liviu Antonesei si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Victimele inocente si colaterale ale unui sangeros razboi cu Rusia prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Victimele inocente si colaterale ale unui sangeros razboi cu Rusia" este de 29.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2631-1
Pagini: 224

Pret Victimele inocente si colaterale ale unui sangeros razboi cu Rusia