Vanatoare de nazisti

Vanatoare de nazisti

Editura Meteor Press
29,00 Lei

Colectia: Istorie

Recenzie Vanatoare de nazisti

La sfarsitul celui de-al Doilea Razboi Mondial, unii dintre membrii proeminenti ai Partidului Nazist au scapat din ruinele celui de-al Treilea Reich. Numele multora – Adolf Eichmann, Josef Mengele, Franz Stangl, Klaus Barbie etc. – au rezonante adanci in istoria secolului al XX-lea, nu numai prin monstruozitatea crimelor comise, ci si din cauza naturii obscure a existentei lor postbelice, in adancurile Americii Latine, mereu cu un pas inaintea urmaritorilor.

Modul in care au fugit din Germania este spectaculos. Au calatorit pe rute tainice, pitindu-se in castele sinistre pe inaltimile Alpilor austrieci si au fost preluati de agenti secreti argentinieni tenebrosi. Tentativele de a-i aduce in fata justitiei sunt la fel de impresionante, cu supravietuitori razbunatori din Holocaust, politicieni incompetenti si planuri indraznete de a-i rapi sau a-i asasina pe fugari.

Pentru a reconstitui istoria adevarata a fugii nazistilor la sfarsitul razboiului si a sortii lor ulterioare, Guy Walters a calatorit prin toata lumea, a intervievat vanatori de nazisti si nazisti deopotriva, fosti agenti secreti, a parcurs personal rutele de evadare si a cernut arhive din Germania, Marea Britanie, Statele Unite, Austria si Italia.

Guy Walters este autorul a sase carti despre al Doilea Razboi Mondial, printre care Berlin Games. Fost ziarist la The Times, el scrie despre subiecte istorice pentru presa britanica. Traieste in Wiltshire impreuna cu sotia, autoarea Annabel Venning, si cei doi copii ai lor.

Cartea "Vanatoare de nazisti" a fost publicata in categoria Istorie / Istorie universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Guy Walters si a fost publicata de editura Meteor Press. Se poate cumpara cartea Vanatoare de nazisti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Vanatoare de nazisti" este de 29 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-728-574-4
Pagini: 576

Pret Vanatoare de nazisti