Urgentele medico-chirurgicale - sinteze pentru asistentii medicali, editia a III-a

Editura Medicala
44,69 Lei
021 316 70 53

Recenzie Urgentele medico-chirurgicale - sinteze pentru asistentii medicali, editia a III-a

Rod al experientei de decenii a autoarei, atat ca asistenta medicala intr-un mare spital judetean, cat Si de cadru didactic intr-o Scoala tehnica sanitara, lucrarea de fata este o prezentare - sub forma de conspecte - a situatiilor de prima urgenta intalnite in activitatea de zi cu zi a oricarui cadru mediu sanitar, atunci cand, nefiind prezent medicul, acesta trebuie sa intervina de urgenta Si sa acorde un prim ajutor cat de cat competent. Meritul principal al lucrarii consta in excelenta sistematizare a tematicii vaste a urgentelor medico-chirurgicale, bazata pe o vasta bibliografie, ceea ce usureaza mult studiul miilor de cadre medii care nu au la indemana atata material Si care, iata, prin intermediul acestei carti au acces la un instrument de perfectionare, indispensabil in activitatea lor.

Cuprins: Urgentele aparatului respirator. Urgentele aparatului cardiovascular. Urgentele abdominale. Urgentele renale Si urologice. Urgentele neurologice. Intoxicatiile acute exogene. Urgentele in pediatrie. Urgentele in obstetrica-ginecologie. Urgentele otorinolaringologice. Urgentele in oftalmologie. Socul. Traumatismele. Urgentele datorate agentilor fizici Si chimici. Primul ajutor in muScatura de Sarpe. Mic dictionar de termeni folositi in lucrare.

Adresabilitate: Asistenti medicali, cadre medii sanitare, nurse, intregul corp sanitar.

Cartea "Urgentele medico-chirurgicale - sinteze pentru asistentii medicali, editia a III-a" a fost publicata in categoria Medicina / Chirurgie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 27.12.2017. A fost scrisa de Lucretia Titirca si a fost publicata de editura Medicala. Se poate cumpara cartea Urgentele medico-chirurgicale - sinteze pentru asistentii medicali, editia a III-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Urgentele medico-chirurgicale - sinteze pentru asistentii medicali, editia a III-a" este de 44.69 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Urgentele medico-chirurgicale - sinteze pentru asistentii medicali, editia a III-a

Caiete de tehnici chirurgicale. Volumul III
Nicolae Angelescu, Florian Popa