Urgente ginecologice obstetricale neonatologice

Editura Medicala
46.87 42.18 Lei
021 316 70 53

Anul aparitiei: 2009;Nr. pagini: 360;Imagini color: 36

Recenzie Urgente ginecologice obstetricale neonatologice

Aceasta lucrare, gandita ca o carte de buzunar, vine in sprijinul tuturor celor de care depinde recunoasterea rapida a patologiei ginecologice, obstetricale, neonatologice si perinatologice in vederea unei interventii cat mai prompte si a unei conduite terapeutice tintite. Ultimul capitol serveste ca o posibilitate de consultare in situatiile de incertitudine, fiind descrise urgente din alte specialitati care trebuie diferentiate diagnostic. Cartea tine seama de nivelul actual de cunostinte, dar lasa la sfarsitul ei un spatiu liber pentru completari personale la metodele de tratament aparute intre timp. Imaginile color au fost introduse in text acolo unde ele servesc cel mai bine unei orientari rapide asupra nucleului problemei. Intreaga lucrare este conceputa atat de succint si concentrat, incat nu determina pierderi de timp importante, fiind orientata prin excelenta spre partea practica medicala.

Cuprins:
Urgente ginecologice: Inflamatii. Hemoragii. Urgente in tratamentul carcinoamelor. Stari de soc. Urgente obstetricale: Antepartum. Intrapartum. Postpartum. Urgente neonatale: Resuscitarea neonatala. Afectiuni cardiorespiratorii. Afectiuni neurologice. Infectii. Urgente metabolice. Urgente chirurgicale. Proceduri in urgentele neonatale. Afectiuni care apartin altor specialitati si sunt semnificative din punct de vedere al diagnosticului diferential: Afectiuni gastro-intestinale. Afectiuni urologice. Tulburari de coagulare. Tulburari de metabolism. Afectiuni neurologice. Peripartum.

Adresabilitate: Medici ginecologi, obstetricieni, neonatologi, specialisti in medicina de urgenta, rezidenti, studenti.

Cartea "Urgente ginecologice obstetricale neonatologice" a fost publicata in categoria Medicina / Ginecologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Czekelius Peter, Ognean Livia , Schneider Andrada , si a fost publicata de editura Medicala. Se poate cumpara cartea Urgente ginecologice obstetricale neonatologice prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Urgente ginecologice obstetricale neonatologice" este de 42.183 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Urgente ginecologice obstetricale neonatologice

Novak - GINECOLOGIE
Johnatan S. B. Berek