Editura Humanitas
35,00 Lei

Anul aparitiei : 2003; ISBN : 973-50-0475-5

Recenzie Unsprezece minute

Traducerea :  Pavel Cuila
Grafica :  Razvan Luscov
Romanul "Unsprezece minute este povestea Mariei, o fata dintr-un sat brazilian, ale carei prime intilniri inocente cu dragostea o lasa cu inima frinta. La o virsta frageda, ea se convinge ca nu va gasi niciodata dragostea adevarata, crezind in schimb ca "dragostea este un lucru cumplit care te face sa suferi..."
O intilnire intimplatoare in Rio de Janeiro o face sa plece la Geneva, unde viseaza sa gaseasca faima si bogatie, dar sfirseste in strada, ca prostituata. In Geneva, Maria se indeparteaza tot mai mult de dragoste, devenind tot mai fascinata de sex.
In cele din urma, conceptia ei lipsita de speranta despre dragoste este pusa la incercare cind cunoaste un tinar si chipes pictor. In aceasta odisee a descoperirii de sine, Maria are de ales intre a urma o cale a intunericului - placerea sexuala de dragul placerii sexuale - sau a risca totul pentru a-si gasi "lumina launtrica" si posibilitatea sexului sacru, a sexului in contextul dragostei. In acest palpitant si indraznet nou roman, Paulo Coelho analizeaza cu sensibilitate natura spirituala a sexului si a dragostei si ne invita sa ne confruntam cu propriile prejudecati, cu propriii demoni, sa ne aflam propria "lumina launtrica".

Cartea "Unsprezece minute" a fost publicata in categoria Beletristica / Memorialistica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Paulo Coelho si a fost publicata de editura Humanitas. Se poate cumpara cartea Unsprezece minute prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Unsprezece minute" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Unsprezece minute

Memorie si identitate
Ioan Paul al II-lea