Un veac de singuratate. Editie 2012

Un veac de singuratate. Editie 2012

44,90 Lei

Seria: Biblioteca Gabriel Garcia Marquez

Recenzie Un veac de singuratate. Editie 2012

Un veac de singuratate este prima opera literara, de la Cartea Facerii incoace, care ar trebui citita de intreaga omenire - New York Times

In afara de faptul ca a scris o carte admirabila, Gabriel Garcia Marquez a reusit sa restabileasca o filiatie narativa intrerupta cu secole in urma, sa reinvie notiunea cuprizatoare, generoasa si magnifica a realismului literar de care dispuneau intemeietorii genului romanesc in Evul Mediu (...), sa se ia la intrecere, de la egal la egal, cu realitatea insasi, sa incorporeze romanului tot ceea ce exista in comportamentul, memoria, fantezia sau cosmarurile oamenilor, sa faca din naratiune un obiect verbal care sa reflecte lumea asa cum este ea: multipla si oceanica. - Mario Vargas Llosa

"Ursula a trebuit să depună un mare efort pentru a-şi res pecta făgăduiala de a muri când va înceta ploaia. Scurtele ei sclipiri de luciditate, care deveniseră atât de rare în..." Continuare...

"La şase luni după ce îngropase găina, Aureliano al jj fu sculat la miezul nopţii de un acces de tuse şi avu '    ^ sia că e strangulat din interior cu nişte cleşti de..." Continuare...

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Un veac de singuratate. Editie 2012", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura clasica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 25.06.2014. A fost scrisa de Gabriel Garcia Marquez si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Un veac de singuratate. Editie 2012 prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Un veac de singuratate. Editie 2012" este de 44.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-609-199-2
Pagini: 475

Pret Un veac de singuratate. Editie 2012