Ultimul avertisment

Editura Trei
45,00 Lei

Colectia: Acum pentru viitor

Recenzie Ultimul avertisment

A venit timpul sa ne gandim la pericolul disparitiei

In ultimul avertisment, Rebecca D. Costa, unul dintre liderii noului curent de gandire, ne impartaseste fascinanta ei viziune asupra viitorului printr-un text captivant si original; fara nicio indoiala, aceasta carte va genera, pe langa o binemeritata dezbatere, un dialog sustinut si benefic. In ultimul averisment, Rebecca D. Costa sustine ca intensificarea complexitatii care isi pune amprenta asupra existentei noastre personale, potentialului tehnologic si politicilor guvernamentale, a declansat probleme grave, amenintatoare la nivel global, depasind abilitatea creierului nostru de a le gestiona.

Costa subliniaza modul in care noi tindem sa abordam simptomele acestor genuri de complexitate, fara sa intelegem ca trebuie sa ne concentram pe gasirea unor solutii pe termen lung pentru ele. In felul acesta, ne expunem unor consecinte periculoase. Daca vom continua sa ramanem cantonati in acest gen de impas, capacitatea noastra de a solutiona cele mai provocatoare probleme cu care ne confruntam urmeaza sa fie complet si dezastruos slabita, iar viziunea noastra, tot mai neclara.

Dupa identificarea si si formularea acestei dinamici, Costa ne prezinta noi dovezi si rezultate ale cercetarilor care ne arata cum putem rasturna aceasta spirala descendenta - autoarea ne pune la dispozitie instrumentele de care sa ne ajutam pentru a lua primele masuri pentru o schimbare reala pe termen lung. Este raspunsul nostru in fata provocarilor aparent incontrolabile cu care ne confruntam astazi.

"OEŞTEPTRRER LR RERUTRTE 51 ÎRŢEIEGERER TIPRRULUI Până acum am parcurs mare parte din incursiunea noastră. Mai întâi, am descoperit că marile civilizaţii prosperă când..." Continuare...

Cartea "Ultimul avertisment" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Rebecca D. Costa si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea Ultimul avertisment prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ultimul avertisment" este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-707-528-4
Pagini: 474
Format: 13 x 20,5 cm