Turistul noptii

Turistul noptii

29,99 Lei

Recenzie Turistul noptii

Castigator in 2008 al edgar Award pentru Best Juvenile Mystery

Locomotiva parea enorma, suficient de mare cat sa-l zdrobeasca de perete. Cand trenul intra intr-o curba, doua faruri albe se infipsera in el de sus. Trenul fluiera, un sunet la fel de puternic precum cel al unui vapor cu aburi, iar Jack se lipi instinctiv de perete sin inchise ochii. Pamantul se cutremura, un sunet asurzitor ii inunda urechile, iar un vel de aer fierbinte, cu miros de ars, il obliga sa-si tina respiratia. Isi dori sa n-o fi urmat pe Euri. Tinandu-si ochiii strans inchisi, astepta locomotiva sa-i zdrobeasca trupul. "Sunt un prost, isi spuse, iar acum o sa mor". Dar cateva clipe mai tarziu tunetul inceta si fu inundat de un curent de aer rece. Jack deschise gura si ochii in acelasi timp, oftand cand vazu stopurile rosii ale trenului indepartandu-se cu o miscare serpuita. Picioarele ii tremurau si erau ca de guma. Se dezlipi de perete si o cauta pe Euri. spre surprinderea lui, ea nu era lipita de perete ci cocotata pe balustrada pasarelei in fata lui, ranjind.

- Ce faci acolo? ii striga el. Era cat pe ce sa murim!

Se astepta ca ea sa-l calmeze, dar in loc de asta isi acoperi gura cu mana si se apleca in fata, inabusindu-si rasul.

Catherine Marsh a copilarit intr-o suburbie a New Yorkului, aflata la 29 de minute cu trenul de Gara Centrala. Unicul copil al unor parinti divortati, ea si-a petrecut timpul citind si facand schimb de povesti cu bunica ei, care avusese un bar in New York, si vorbind impreuna cu cea mai buna prietena a ei prin intermediul unei table de ouija cu Truman Capote si alti locuitori morti ai New Yorkului. In clasa a saptea, mama ei a convins-o sa se apuce de latina. O greseala rusinoasa de traducere i-a incheiat dupa trei ani cariera de latinista, dar perioada petrecuta cu magistrii Ellis si Philips i-au insuflat dragostea de etimologie si ura fata de gramatica.

"Timp de o clipă, Jack avu impresia că vorbeau despre el. Dar apoi îşi aminti că Petra spusese că tipul acela intrase cu vreo câţiva ani în urmă. - Dă-mi mai multe detalii,..." Continuare...

"Jack urcă patru trepte, apoi coborî două, dădu colţul şi s trezi într-o serie de încăperi slab luminate. Muzica răsun din difuzoare, podelele de lemn erau acoperite cu rumegu1..." Continuare...

Cartea "Turistul noptii" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Katherine Marsh si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Turistul noptii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Turistul noptii" este de 29.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-609-161-9
Pagini: 219
Format: 13 x 20,5 cm