Trucuri ale mintii. Editia a II - a

Trucuri ale mintii. Editia a II - a

32,00 Lei

Colectia: Biblioterapia

Recenzie Trucuri ale mintii. Editia a II - a

Autobiografie, colecţie de gânduri şi eseuri despre diferite trucuri psihologice, cartea lui Derren Brown, cel mai celebru iluzionist din Marea Britanie, îl îndeamnă pe cititor să privească multe din lucrurile obişnuite într-un alt mod. Autorul dezvăluie o parte a tehnicilor pe care le utilizează în spectacolele sale de iluzionism şi magie, precum şi diferite tehnici de hipnoză. Astfel, în cazul în care cineva doreşte să înveţe să-şi impresioneze prietenii, acest volum este, probabil, cel mai bun ghid. Fascinantă şi deseori plină de spirit, cartea este un melanj de sfaturi, anecdote şi polemici despre cât de uşor de păcălit sunt oamenii.

DERREN BROWN (născut în Anglia, în 1971) este magician, iluzionist, pictor şi caricaturist, dar şi gazda unor spectacole de televiziune ce combină magia, sugestia hipnotică şi psihologia, el fiind capabil să anticipeze şi să influenţeze subtil gândurile oamenilor, să le manipuleze deciziile şi să le citească limbajul corporal. Brown este autorul a trei cărţi ce au ca subiect magia: Absolute Magic, Pure Effect şi Tricks of the Mind, o a patra fiind în stadiul de proiect. Primele două sunt destinate exclusiv practicanţilor de magie şi mentalism, în timp ce ultima se adresează publicului larg.

"Credinţa în fenomenele paranormale şi pseudoştiinţe Dacă aţi fost drăguţi şi chiar aţi încercat exerciţiile cognitive de la începutul capitolului de faţă, atunci probabil..." Continuare...

"în timpul călătoriilor noastre pentru filmări, am repetat experimentul cu studenţi spanioli şi americani, folosind un translator în cazul primilor. După ce şi-a citit descrierea,..." Continuare...

Cartea "Trucuri ale mintii. Editia a II - a" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihoterapie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.03.2014. A fost scrisa de Derren Brown si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Trucuri ale mintii. Editia a II - a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Trucuri ale mintii. Editia a II - a" este de 32 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-280-5
Pagini: 392

Pret Trucuri ale mintii. Editia a II - a