Tratamente si vindecari miraculoase

Tratamente si vindecari miraculoase

32,00 Lei

Colectia: Sa fii sanatos

Recenzie Tratamente si vindecari miraculoase

Noi descoperiri ştiinţifice uimitoare, care demonstrează forţa vindecătoare a plantelor, vitaminelor şi a altor remedii naturale.

Trăim într-o epocă în care numeroşi oameni încep să se îndoiască de eficienţa medicinei moderne şi să se întoarcă la metode tradiţionale de tratare a diferitelor afecţiuni. Mulţi doresc să găsească remedii alternative, neştiind însă foarte clar nici unde ar trebui să le caute, nici la ce riscuri se expun dacă le aleg.

Tratamente şi vindecări miraculoase umple tocmai acest gol, oferind o amplă perspectivă, atât asupra a ceea ce în popor se cheamă plante de leac, cât şi a suplimentelor nutritive care există pe piaţă. Jean Carper apelează în permanenţă la studii documentate şi aduce dovezi ştiinţifice solide pentru a susţine utilizarea pe scară largă a unor remedii naturale (sau dimpotrivă, a evitării altora), iniţiind astfel un dialog constructiv între medicina convenţională şi cea alternativă.

Jean Carper se numără printre cele mai avizate personalităţi care susţin îmbunătăţirea sănătăţii prin mijloace ale medicinei naturiste. Recomand călduros cărţile ei elevilor şi pacienţilor mei. - Dr. Andrew T. Weil, Profesor de medicină integrativă la Universitatea din Arizona

Tratamente şi vindecări miraculoase va duce la o creştere a interesului tuturor cititorilor faţă de medicina naturistă. Jean Carper a reuşit performanţa de a prezenta cercetări ştiinţifice serioase cu privire la plante medicinale într-un stil plăcut şi antrenant. - Mark Blumenthal, Director executiv al American Botanical Council

Jean Carper este autoare de succes, redactor de ziar şi o autoritate de prim rang în domeniul sănătăţii şi nutriţiei. A scris 24 de cărţi, printre care Your Miracle Brain (Cum să-ţi păstrezi sănătatea creierului), Food — Your Miracle Medicine (Alimentaţia — medicamentul miraculos) şi The Food Pharmacy (Farmacia alimentară), 100 Simple Things You Can Do To Prevent Alzheimer’s (100 de lucruri simple de făcut pentru a preveni Alzheimerul).
A fost corespondent principal pe probleme de sănătate pentru CNN, timp în care a primit prestigiosul premiu ACE al industriei televiziunii prin cablu pentru o serie de reportaje despre cancerul cerebral. A scris sute de articole pentru publicaţii din întreaga ţară şi a apărut în numeroase programe de televiziune printre care: Today Show, Good Morning America, Dateline şi Extra.

Rubrica ei lunară, Eat Smart (Mănâncă inteligent) din suplimentul USA Weekend al Gannett’s Sunday, este preluată în 600 de ziare pe tot cuprinsul Statelor Unite, cu peste 50 de milioane de cititori fideli.
A primit un premiu de „excelenţă în jurnalism“ pentru cartea inovatoare Stop Aging Now! (Cum să oprim îmbătrânirea) din partea Asociaţiei Americane pe Probleme de Îmbătrânire, în cadrul căreia a ocupat şi funcţia de vicepreşedinte. Este membră a consiliului consultativ al American Botanical Council, cea mai avizată sursă de informaţii despre ierburile medicinale.
A absolvit Ohio Wesleyan University of Delaware din partea căreia a primit premiul pentru realizări deosebite.
În prezent locuieşte în Washington DC şi Florida.

Cartea "Tratamente si vindecari miraculoase" a fost publicata in categoria Sanatate, nutritie, sport / Remedii naturiste si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Jean Carper si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Tratamente si vindecari miraculoase prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Tratamente si vindecari miraculoase" este de 32 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-319-2
Pagini: 336
Format: 15,5 x 22 cm