Traficul de persoane - cu trimiteri la NCP

Editura C. H. Beck
44,90 Lei

Recenzie Traficul de persoane - cu trimiteri la NCP

Fenomen subteran cu dimensiuni globale, care genereaza milioane de drame omenesti, traficul de persoane exista si in tara noastra, Romania reprezentand mai ales o tara de origine si de tranzit pentru victime. Tema analizata este de mare actualitate, avand in vedere, pe de o parte, caracterul relativ recent al dispozitiilor speciale privind prevenirea si combaterea traficului de persoane, din legislatia nationala, iar pe de alta parte, profundele modificari legislative in aceasta materie. Problemele de drept care se ridica in raport cu reglementarile existente nu au fost clarificate in totalitate, in mod definitiv, existand astfel spatiu liber pentru exprimarea unor noi opinii sau pentru o argumentare mai buna a celor deja exprimate.

Chiar daca normele juridice nationale au cunoscut un proces de armonizare cu normele internationale sau cu cele europene, prevenirea si combaterea traficului de persoane nu se asigura la nivelul cel mai eficient posibil, avand in vedere cadrul juridic actual, care poate fi imbunatatit. In prezenta lucrare ne-am propus sa scoatem in evidenta modalitatile prin care poate fi imbunatatita actuala legislatie, facand propuneri care speram ca vor ajuta legiuitorul in eventualele demersuri in acest sens.

Totodata, speram ca aceasta va reprezenta o sursa de documentare utila practicienilor dreptului. Spre exemplu, pe langa legislatia relevanta, pentru magistratul chemat sa aplice legea, este importanta, in opinia noastra, cunoasterea cauzelor, modului de operare al traficantilor, a psihologiei acestora si a victimelor, precum si a consecintelor traficului de persoane.

Lucrarea reprezinta o complexa analiza a traficului de persoane din punct de vedere criminologic, din punct de vedere al dreptului penal si procesul penal, precum si din punct de vedere al dreptului comparat.

Cartea "Traficul de persoane - cu trimiteri la NCP" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 27.03.2014. A fost scrisa de George-Cristinel Zaharia si a fost publicata de editura C. H. Beck. Se poate cumpara cartea Traficul de persoane - cu trimiteri la NCP prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Traficul de persoane - cu trimiteri la NCP" este de 44.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-606-18-0046-9
Pagini: 368