Editura Humanitas
Editia: a II-a
37,01 Lei
021 316 70 53

Colectia: Raftul denisei

Recenzie Totul este iluminat

Roman tradus în treizeci şi două de ţări, distins cu Guardian First Book Prize, National Jewish Book Award şi New York Public Library Young Lions Prize. În anul 2005 a fost ecranizat în regia lui Liev Schreiber, cu Elijah Wood în rolul principal.

„Ar trebui să daţi uitării tot ce aţi citit despre acest roman. Căci veţi citi că Totul este iluminat e o adevărată capodoperă, că Jonathan Safran Foer, la numai douăzeci şi patru de ani, şi-a câştigat locul printre autorii de prima mână, scriind o carte cu totul nouă şi originală, care a schimbat însăşi noţiunea de roman. Nu veţi crede nimic din toate astea şi, prin urmare, veţi hotărî să nu citiţi cartea. Ceea ce ar fi un dezastru, pentru că fiecare cuvânt de mai sus este adevarat.“ (London Times)

Un tânăr, Jonathan Safran Foer, ajunge în Ucraina, călăuzit de o fotografie de familie îngalbenită. El se află în căutarea femeii care, cu cincizeci de ani în urmă, l-a salvat pe bunicul lui de nazişti. În periplul său este însoţit de tânărul Alex, ghidul ucrainean a cărui engleză stâlcită stârneşte hohote de râs. Alături de bunicul acestuia, hăituit de amintirile războiului, şi de căţeaua Sammy Davis Jr. Jr., Jonathan parcurge un traseu iniţiatic la capătul căruia îl aşteaptă un secret teribil.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Totul este iluminat", publicata in 3 categorii, Beletristica / Bestseller, Beletristica / Premii literare, Beletristica / Literatura americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Jonathan Safran Foer si a fost publicata de editura Humanitas. Se poate cumpara cartea Totul este iluminat prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Totul este iluminat" este de 37.01 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 978-973-689-351-3
Pagini: 364