Toamna patriarhului

Toamna patriarhului

39,99 Lei
021 316 70 53

Seria: Biblioteca Gabriel Garcia Marquez

Recenzie Toamna patriarhului

"Literar, cartea cea mai importanta, cea care poate sa ma salveze de la uitare, este Toamna patriarhului a fost romanul care m-a facut cel mai fericit scriindu-l,caci este cel pe care am vrut dintodeauna sa-l scriu si, in acelasi timp, cel in care mi-am impartasit plenar propiile experinte si confesiuni..." - Gabriel Garcia Marquez

Intr-adevar, este un roman-marturie, o autobiografie incifrata.

Toamna patriarhului, romanul sau preferat  dupa cum marturiseste insusi autorul , transforma intr-o poveste trepidanta si incarcata de accente vizionare periplul absurd al unui dictator singuratic si grotesc. Coruptia si jocurile politice de culise, lupta pentru putere sint teme universale, extrem de actuale, care poarta amprenta distincta si inconfundabila a scriiturii lui Gabriel Garcia Marquez.

Magnific... superb. Un fascinant portret arhetipal al patologicului tiran fascist. Garcia Marquez este la fel de coplesitor ca Melville si Dostoievski - New York Times

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Toamna patriarhului", publicata in 3 categorii, Beletristica / Capodopere, Beletristica / Literatura clasica, Beletristica / Literatura sud-americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Gabriel Garcia Marquez si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Toamna patriarhului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Toamna patriarhului" este de 39.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2008
ISBN: 9789735767112
Pagini: 256