Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe

Editura Aramis
4,49 Lei

Anul: 2009

Recenzie Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe

Inaintea fiecărei ore de curs pregătiţi fişe de lucru pentru activităţi independente, în perechi sau pe grupe. Concepeţi, realizaţi, fotocopiaţi… Dar sunt zile în care nu mai aveţi idei sau timpul nu vă mai ajunge. Pentru aceste momente ale lecţiei, din dorinţa de a vă sprijini în nobila dumneavoastră muncă, editura Aramis vă pune la dispoziţie creaţiile unor autori deja cunoscuţi dumneavoastră. Setul Ştiu să lucrez la… cuprinde caiete – în format atractiv A5 – în paginile cărora veţi descoperi astfel de activităţi pentru fiecare disciplină de studiu în parte. Pentru toate conţinuturile din programă sunt concepute activităţi care vizează modurile de organizare a colectivului de elevi. Astfel, activităţile individuale, prevăzute cu spaţiu de lucru, sunt raportate direct la cerinţele unei ore de predare- învăţare, necesitând, ca timp de lucru, între 5 şi 10 minute. Pentru activităţile în perechi/ grup apar sugestii pe care le puteţi valorifica interdisciplinar, în cadrul oricărei ore de curs cu tematică apropiată. Materialele propuse de colegii dumneavoastră – rezultat al anilor de experienţă – sunt în conformitate cu programele şcolare în vigoare şi nu depind de nici un manual sau auxiliar, ceea ce vă permite să le utilizaţi la clasă independent de opţiunile dumneavoastră anterioare.

Colecţia Ştiu să lucrez la… cuprinde caiete de lucru pentru elevii claselor I-IV, concepute pentru fiecare disciplină de studiu în parte. Pentru toate conţinuturile din programă sunt concepute activităţi care vizează modurile de organizare a colectivului de elevi. Astfel, activităţile individuale, prevăzute cu spaţiu de lucru, sunt raportate direct la cerinţele unei ore de predare- învăţare, necesitând, ca timp de lucru, între 5 şi 10 minute. Sugestiile pentru activităţile în perechi şi cele în grup lasă la latitudinea cadrului didactic modalitatea de aplicare.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. a III-a, Suport scolar / Diverse, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Cleopatra Mihăilescu, Tudora Pitila, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe" este de 4.49 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe

Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a
Cleopatra Mihailescu, Tudora Pitila
9.50 RON
Consiliere si orientare scolara-caiet de lucru clasa a III-a
Florentina Chifu, Andreea Chifu
4.50 RON
Natura, prietena mea, clasa a III-a
Constanta Cuciinic, Alina Pintilii
11.50 RON
Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a
Tudora Pitila, Cleopatra Mihailescu, Aurel Maior
11.00 RON
Matematica. Caietul elevului pentru clasa a III - a
Alexandrina Dumitru, Viorel-George Dumitru
Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II)
Tudora Pitila, Cleopatra Mihailescu
13.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Cleopatra Mihăilescu

Cleopatra Mihăilescu a publicat inca 10 carti prezente in libraria noastra, Ştiu să lucrez la... Istorie clasa a IV-a. Fişe, Limba romana clasele I-IV exercitii, jocuri, Matematica. Manual, clasa I, Stiu foarte bine la ... Stiinte ale naturii, clasa a III-a, Stiu foarte bine la ... Stiinte ale naturii, clasa a IV-a, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a (manual in limba germana), Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Stiu foarte bine la ... Limba romana, clasa a II-a, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Tudora Pitila

Tudora Pitila a publicat inca 69 carti prezente in libraria noastra, Abecedar – fise de lucru, clasa I, Ştiu să lucrez la... Istorie clasa a IV-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, La Zoo, Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 49 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053