Ştiu să lucrez la... Educaţie civică clasa a IV-a. Fişe

Editura Aramis
4,49 Lei

Anul: 2009

Recenzie Ştiu să lucrez la... Educaţie civică clasa a IV-a. Fişe

Inaintea fiecărei ore de curs pregătiţi fişe de lucru pentru activităţi independente, în perechi sau pe grupe. Concepeţi, realizaţi, fotocopiaţi… Dar sunt zile în care nu mai aveţi idei sau timpul nu vă mai ajunge. Pentru aceste momente ale lecţiei, din dorinţa de a vă sprijini în nobila dumneavoastră muncă, editura Aramis vă pune la dispoziţie creaţiile unor autori deja cunoscuţi dumneavoastră. Setul Ştiu să lucrez la… cuprinde caiete – în format atractiv A5 – în paginile cărora veţi descoperi astfel de activităţi pentru fiecare disciplină de studiu în parte. Pentru toate conţinuturile din programă sunt concepute activităţi care vizează modurile de organizare a colectivului de elevi. Astfel, activităţile individuale, prevăzute cu spaţiu de lucru, sunt raportate direct la cerinţele unei ore de predare- învăţare, necesitând, ca timp de lucru, între 5 şi 10 minute. Pentru activităţile în perechi/ grup apar sugestii pe care le puteţi valorifica interdisciplinar, în cadrul oricărei ore de curs cu tematică apropiată. Materialele propuse de colegii dumneavoastră – rezultat al anilor de experienţă – sunt în conformitate cu programele şcolare în vigoare şi nu depind de nici un manual sau auxiliar, ceea ce vă permite să le utilizaţi la clasă independent de opţiunile dumneavoastră anterioare.

Colecţia Ştiu să lucrez la… cuprinde caiete de lucru pentru elevii claselor I-IV, concepute pentru fiecare disciplină de studiu în parte. Pentru toate conţinuturile din programă sunt concepute activităţi care vizează modurile de organizare a colectivului de elevi. Astfel, activităţile individuale, prevăzute cu spaţiu de lucru, sunt raportate direct la cerinţele unei ore de predare- învăţare, necesitând, ca timp de lucru, între 5 şi 10 minute. Sugestiile pentru activităţile în perechi şi cele în grup lasă la latitudinea cadrului didactic modalitatea de aplicare.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Ştiu să lucrez la... Educaţie civică clasa a IV-a. Fişe", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. a IV-a, Suport scolar / Cultura Civica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Stefan Pacearca, Roxana Gavrila, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Ştiu să lucrez la... Educaţie civică clasa a IV-a. Fişe prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ştiu să lucrez la... Educaţie civică clasa a IV-a. Fişe" este de 4.49 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ştiu să lucrez la... Educaţie civică clasa a IV-a. Fişe

Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a
Aurel Maior, Aurelia Calugarita, Elena Maior