Timp al inimii. Corespondenta

Timp al inimii. Corespondenta

Editura Art
29,90 Lei

Recenzie Timp al inimii. Corespondenta

Poetul suprarealist Paul Celan s-a îndrăgostit foarte tare de mine", le scrie Ingeborg Bachmann părinţilor ei, pe 20 mai 1948. Camera ei este „un câmp de maci": „adoră să mă copleşească cu aceste flori". Trei zile mai târziu, Celan îi dedică poezia In Ägypten, o poezie de dragoste care inaugurează această corespondenţă electrică şi contorsionată. Relaţia dintre Ingeborg Bachmann şi Paul Celan este, probabil, cea mai dramatică şi mai complicată poveste de dragoste din istoria Germaniei postbelice. În corespondenţa editată aici - care cuprinde şi schimbul de scrisori dintre Paul Celan şi Max Frisch, precum şi cel dintre Ingeborg Bachmann şi Gisèle Celan-Lestrange -, se văd clar amploarea pe care o ia relaţia dintre cei doi poeţi legendari, precum şi intensitatea unei legături exemplare, încărcată de afinităţi, chemări poetice, atracţie erotică, abandon, vină şi suferinţă.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Timp al inimii. Corespondenta", publicata in 2 categorii, Beletristica / Corespondenta, Beletristica / Literatura universala, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 22.03.2014. A fost scrisa de Paul Celan, Ingeborg Bachmann, si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Timp al inimii. Corespondenta prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Timp al inimii. Corespondenta" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 978-973-124-486-0
Pagini: 392