Editura Adevar Divin
34,99 Lei
021 316 70 53

Colectia: Dezvoltare personala
Seria: The Secret

Recenzie Puterea

În cartea de faţă doresc să te învăţ calea care îţi permite să duci o viaţă extraordinară. Citind-o, vei descoperi un lucru incredibil legat de fiinţa ta, de viaţa ta şi de Univers. Viaţa este mult mai uşoară decât îţi imaginezi, iar dacă vei înţelege cum funcţionează ea şi cât de mare este puterea dinlăuntrul tău, vei experimenta magia vieţii trăite la apogeu şi astfel, viaţa ta va deveni uimitoare!

Iar acum, să dăm frâu liber magiei. – din Puterea

"Destinul tău este să duci o viaţă minunată."

"Destinul tău este să te bucuri de tot ce iubeşti şi de tot ce îţi doreşti, să desfăşori o activitate care te entuziasmează şi sa realizezi tot ceea ce iţi propui sa realizezi. Destinul tău esce să ai relaţii bune cu familia şi cu prietenii tăi, care să îţi umple inima de fericire. Destinul tău este sa te bucuri de toţi banii de care ai nevoie pentru a-ţi asigura o viaţă minunata şi împlinită. Destinul tău este să îţi îndeplineşti toace visele! Dacă îţi doreşti să călătoreşti, înseamnă că acesta este destinul tău. Dacă îţi doreşti sa începi o afacere, înseamnă că acesta este destinul tău. Dacă iţi doreşti să înveţi să dansezi, să conduci un iaht sau să înveţi limba italiană, înseamnă că acesta este destinul tău. Dacă îţi doreşti să devii un muzician, un om de ştiinţă, un om de afaceri, un inventator, un actor, un părinte sau orice altceva, înseamnă ca aceata este destinul tău!"

"Atunci când te trezeşti dimineaţa, tu trebuie să te simţi plin de entuziasm, stiind că ziua îţi va aduce nenumărate realizări. Este destinul tău să râzi şi să fii plin de bucurie. Este destinul tău să te simţi puternic şi în siguranţă. Este destinul tău să ce simţi bine în pielea ta şi să ştii că fiinţa ta este nepreţuită. De bună seamă, te vei confrunta şi tu cu încercări, căci rolul acestora este să te ajute să tematurizezi, dar este destinul tău să ştii cum să le faci faţă şi cum să le depăşeşti. Este destinul tău să fii victorios! Este destinul tău să fii fericit! Este destinul tău să duci o viaţă minunată!"

"Tu nu te-ai născut pentru ca viaţa ta să fic o luptă continuă. Nu te-ai născut să duci o viaţă în care momentele de bucurie să fie puţine şi rare. Nu te-ai născut să munceşti din greu cinci zile pe săptămână, pentru a te bucura de câteva momente efemere de fericire doar în weekenduri. Nu te-ai născut să trăieşti cu o energie limitată, simţindu-te epuizat la sfârşitul fiecărei zile. Nu te-ai născut ca sa suferi. Ce rost ar mai avea în toate aceste cazuri viaţa? Tu te-ai născut ca să experimentezi viaţa Ia apogeu, să ai tot ceea ce iţi doreşti şi să te bucuri în permanenţă de bucurie, de sănătate, de vitalitate, de entuziasm şi de iubire - pentru că asta înseamnă să duci o viaţă minunată!"

"Viaţa viselor tale, tot ceea ce ţi-ai dori să faci, să fii sau să ai, a fost întotdeauna mai aproape de tine decât îţi imaginezi, căci puterea de a realiza or$ce îţi doreşti se află în interiorul tău!"

Cartea "Puterea" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Rhonda Byrne si a fost publicata de editura Adevar Divin. Se poate cumpara cartea Puterea prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Puterea" este de 34.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8080-56-7
Pagini: 272
Format: 14,5 x 18,5 cm