Testul desenului familiei. Cu 103 figuri

Editura Trei
39,00 Lei

Colectia: Psihologie-Psihoterapie

Recenzie Testul desenului familiei. Cu 103 figuri

In practica pedopsihiatrica, numeroase probleme pe care medicul si psihologul le au de rezolvat dunt declansate de dificultatile de adaptare a copilului la mediul sau familial. toata prima parte a vietii unui copil - si se stie ca este cea mai importanta - se desfasoara efectiv in sanul familiei sale. Primele sale experiente de adaptare le face cu parintii, precum si cu fratii si surorile sale. Cu ei intra in conflict atunci cand exista un conflict. Astfel ca tulburarile psihogene, fie ca se produc in sfera afectiva, fie in sfera intelectuala, sunt intotdeauna in legatura ori cu conflictele oedipiene, ori cu conflictele rezultate din rivalitatea fraterna. Acest fapt nu apare intotdeauna clar la o simpla discutie in care ni se descriu tulburarile, pentru ca ceea ce se vede este efectul, in vreme ce cauza, mai profunda, ramane de multe ori ascunsa.

Desenul familiei este, asadar, un test de personalitate, pe care il vom putea interpreta bazandu-ne pe legile proiectiei. este un test usor de aplicat. Poate fi executat si interpretat in mod rapid (in aproximativ 30 de minute); este aproape intotdeauna bine acceptat de copil si adolescent; poate fi aplicat incepand cu varsta de 5 sau 6 ani; in sfarsit, nu are nevoie de alt material decat de o masa, o foaie de hartie si un creion.

"Relaţiile cu părinţii Conflictele oedipiene I. Stadiul preoedipian şi stadiul oedipian Am studiat conflictele provocate de rivalitatea fraternă într-o manieră oarecum arbitrară, ca..." Continuare...

"Obiectivitate şi subiectivitate Am văzut cum consemnul dat de noi „Desenează o familie pe care ţi-o imaginezi" extrăgea într-o mare măsură subiectul din câmpul realului,..." Continuare...

Cartea "Testul desenului familiei. Cu 103 figuri" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihoterapie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Louis Corman si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea Testul desenului familiei. Cu 103 figuri prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Testul desenului familiei. Cu 103 figuri" este de 39 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-707-583-3
Pagini: 264
Format: 14,5 x 20,5 cm