Editura CORESI
14,40 Lei

Recenzie Teste de evaluare clasa i. abecedar si matematica

ISBN: 978-973-608-907-7
Colectie: Lucrari Didactice - Teste de evaluare

Contine: 17 teste de citire-scriere si 22 de teste de matematica, acoperindintreaga materie a anului scolar.in conformitate cu noua programa scolara.

Cartea "Teste de evaluare clasa i. abecedar si matematica" a fost publicata in categoria Suport scolar / Lb. Romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Liliana Catruna si a fost publicata de editura CORESI. Se poate cumpara cartea Teste de evaluare clasa i. abecedar si matematica prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Teste de evaluare clasa i. abecedar si matematica" este de 14.4 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: abecedar

Pret Teste de evaluare clasa i. abecedar si matematica

Abecedar
Mariana Rusu
Abecedarul de langa noi
Virginia Stanciu Butescu
11.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Teste de evaluare clasa i. abecedar si matematica. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Liliana Catruna

Liliana Catruna a publicat inca 14 carti prezente in libraria noastra, Jocul cuvintelor – culegere de exercitii de limba româna, clasa a IV-a, Jocul cuvintelor. Culegere de exercitii de limba romana pentru cls. I (editie revizuita), Jocul cuvintelor. Culegere de exercitii de limba româna pentru clasa a III-a, Comorile naturii, Culegere de exercitii si probleme de matematica pentru clasa a ii - a, Culegere de exercitii si probleme de matematica pentru clasa a iii - a, Culegere de exercitii si probleme de matematica pentru clasa a iv - a, Ecosfera, Lumea vie, Sa ocrotim mediul inconjurator, Terra - planeta pe care traim, Teste de evaluare clasa a ii-a. limba romana si matematica, Teste de evaluare clasa a iii-a. limba romana, matematica si educatie civica, Universul - lumea in care traim, dintre care primele 3 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053