Recenzie Teste de cultura generala

Cultura generala? Adica, ce mai tinem minte din cele invatate la scoala!

Rasfoiti aceasta carte, si in cele din urma a sa-mi dati dreptate, difinitia de mai sus, desi ironica,
este cat se poate de adevarata!

Totusi, daca nu stiti raspunsurile anumitor intrebari, fiti linistit, le veti gasi la sfarsitul cartii! Asa ca veti redobandi cunostintele uitate, sau veti capata altele noi!

Oricum ar fi, va veti imbogati cultura generala!

Cartea "Teste de cultura generala" a fost publicata in categoria Beletristica / Cultura generala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Dan Dumitrescu si a fost publicata de editura Sanda. Se poate cumpara cartea Teste de cultura generala prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Teste de cultura generala" este de 21.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Teste de cultura generala

Fiti inteligent!
Dan Dumitrescu
25.07 RON
Jokuri logice japoneze si chinezesti
Dan Dumitrescu
29.43 RON
Prima iubire. Totul despre iubire si sexualitate
Mennen Patricia, Geisler Dagmar
18.96 RON
 Secretele stelare ale Insulei Pastelui
Patrick Drouot, Liliane Gagnon

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Teste de cultura generala. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Dan Dumitrescu

Dan Dumitrescu a publicat inca 37 carti prezente in libraria noastra, Bancuri, barfe, susanele!, Bridge... Nimic mai simplu!, Destine tragice, Dictionar analogic si de sinonime al limbii romane, Dictionar comercial roman-francez-englez, Dictionar de antonime ale limbii engleze, Dictionar de dificultati si greseli ale limbii romane, Dictionar de sinonime ale limbii franceze, Dictionar economic englez-roman, Dictionar economic francez-roman, Dictionar economic roman-englez, Dictionar economic roman-francez, Dictionar juridic englez-roman, Dictionar juridic roman-englez, Dictionar roman-francez de marketing, Fiti inteligent!, Ganditi, va rog! : Jocuri distractive, teste, amuzamente matematice, Jocuri logice pentru dezvoltarea gandirii, Jokuri logice japoneze si chinezesti, Testati-va inteligenta!, Teste de inteligenta si perspicacitate, Teste de limba si literatura engleza : Pentru cultura generala si.. examene!, Teste de limba si literatura romana : Pentru cultura generala si.. examene!, Bridge. Volumul I : Secretele campionilor, Bridge. Volumul II : Secretele campionilor, Complicat? Nu! Foarte simplu! : Teste de inteligenta, Dictionar de abrevieri si informatii comerciale englez - roman, Dictionar de abrevieri si informatii comerciale englez - roman, Dictionar de argou francez - roman, Dictionar economic englez-roman de termeni bancari, bursieri si de asigurari, Dictionar economic roman-englez de termeni bancari, bursieri si de asigurari, Fii destept! Jocuri ale mintii, Ghid de conversatie roman - francez, Ghid de conversatie roman - grec, Teste de cultura generala, Teste de cultura generala : 1001 intrebari pentru verificarea cunostintelor, Teste de cultura generala 1002 intrebari pentru verificarea cunostintelor, dintre care primele 23 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053