Templul negru

Templul negru

29,90 Lei

Recenzie Templul negru

Un document exploziv... O dispariţie misterioasă... Un secret vechi de mai bine de un secol... Un intrus în sferele oculte ale Puterii zguduie din temelii o megaconspiraţie. Protocoalele Înţelepţilor Sionului... Noua Ordine Mondială... Templul Negru... Cineva trebuie să meargă până la capăt. Cineva trebuie să afle adevărul. Oare va reuşi?  După debutul cu "Cercul Kagan" şi "Afacerea Alzira", publicate la aceeaşi editură, Adrian Onciu se reconfirmă ca un excelent autor de thriller-uri cu acest nou volum.

Scenariul inteligent şi imaginativ poartă de-a lungul Europei şi al unei conspiraţii de peste o sută de ani, fiind scris în stilul deja consacrat al autorului - rapid şi concentrat, fără zorzoane stilistice inutile, însă proaspăt şi plastic la nivelul imaginilor şi formulelor. Uneori, într-un gen apropiat celui al romanului de spionaj, ai senzaţia că John Le Carre a pus seminţe şi în pământul nostru.- LIVIU ANTONESEI

Cartea "Templul negru" a fost publicata in categoria Beletristica / Thriller & Mistery si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Adrian Onciu si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Templul negru prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Templul negru" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 9786066092456
Pagini: 256