MATEMATICA. TEME PENTRU ACASA. MODELE DE TEZE CU SUBIECT UNIC. CLASA A VI-A. PARTEA I

Editura Paralela45
7,20 Lei

ISBN: 978-973-47-0182-7/978-973-47-0183-4;Nr. pagini: 88;Anul aparitiei: 2007

Recenzie MATEMATICA. TEME PENTRU ACASA. MODELE DE TEZE CU SUBIECT UNIC. CLASA A VI-A. PARTEA I

Cartea " MATEMATICA. TEME PENTRU ACASA. MODELE DE TEZE CU SUBIECT UNIC. CLASA A VI-A. PARTEA I" a fost publicata in categoria Suport scolar / Matematica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Catalin Budeanu, Gabriel Popa, Ioan Serdean, si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea MATEMATICA. TEME PENTRU ACASA. MODELE DE TEZE CU SUBIECT UNIC. CLASA A VI-A. PARTEA I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul " MATEMATICA. TEME PENTRU ACASA. MODELE DE TEZE CU SUBIECT UNIC. CLASA A VI-A. PARTEA I" este de 7.2 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret MATEMATICA. TEME PENTRU ACASA. MODELE DE TEZE CU SUBIECT UNIC. CLASA A VI-A. PARTEA I

Matematica pentru clasa a VI - a. Semestrul II
Dumitru Savulescu, Iohana Gheorghe, Marius Perianu, Stefan Smarandoiu
Pliant Matematica Analiza 2
Felicia Sandulescu
Matematica. Manual, clasa I
Cleopatra Mihăilescu, Tudora Piţilă, Victoria Padureanu
Memorator de matematica pentru clasele 5-8
Felicia Sandulescu
Set caiete matematica pentru clasa I (semestrele I si II)
Stefan Pacearca, Mariana Mogos
14.01 RON
Matematica. Evaluarea nationala 2011
Mircea Fianu, Valeriu Gornoava, Gheorghe Iurea, Marius Perianu, Gabriel Popa, Petre Raducanu, Ioan Serdean, Stefan Smarandoiu, Adrian Zanoschi
Stiu sa lucrez la...Matematica, clasa a II-a. Fise
Angelica Calugarita, Aurel Maior, Elena Maior
6.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea MATEMATICA. TEME PENTRU ACASA. MODELE DE TEZE CU SUBIECT UNIC. CLASA A VI-A. PARTEA I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Catalin Budeanu

Catalin Budeanu a publicat inca 2 carti prezente in libraria noastra, MATEMATICA. OLIMPIADE SI CONCURSURI SCOLARE. CLASELE IV-VI , MATEMATICA. OLIMPIADE SI CONCURSURI SCOLARE. CLASELE IV-VI.

Gabriel Popa

Gabriel Popa a publicat inca 7 carti prezente in libraria noastra, MATEMATICA PENTRU EVALUAREA NATIONALA 2010 , PREGATIREA BACALAUREATULUI LA MATEMATICA Selectie de exercitii si problem date la examenele nationa, PROBLEME DE MATEMATICA. CLASA A X-A, Geometrie vectoriala, analitica si diferentiala. Probleme rezolvate , Matematica clasa a VI-a : Probleme si solutii, Structuri portante pentru vehicule feroviare , Tractiunea feroviara cu motoare asincrone trifazate .

Ioan Serdean

Ioan Serdean a publicat inca 14 carti prezente in libraria noastra, Matematica. Bacalaureat 2011 : Teme recapitulative, 30 de teste rezolvate, breviar teoretic, Matematica. Evaluarea nationala 2011 : Teme recapitulative si 45 de teste rezolvate. Memorator de matematica, Matematica. Evaluarea nationala 2012. Clasa a VIII - a : Teme recapitulative si 55 de teste rezolvate dupa modelul MECTS, 10 ANI DE OLIMPIADE BALCANICE ALE JUNIORILOR, MATEMATICA. OLIMPIADE SI CONCURSURI SCOLARE. CLASELE IV-VI , MATEMATICA. OLIMPIADE SI CONCURSURI SCOLARE. CLASELE IV-VI, MATEMATICA. OLIMPIADE SI CONCURSURI SCOLARE. CLASELE VII-VIII, PREGATIREA BACALAUREATULUI LA MATEMATICA Selectie de exercitii si problem date la examenele nationa, Culegerile COMPER. Limba si literatura romana, matematica. Clasa a VII-a, Culegerile COMPER. Limba si literatura romana, matematica. Clasa a VIII-a, DIDACTICA LIMBII SI LITERATURII ROMANE, Matematica M1. Bacalaureat 2012 : Teme recapitulative si 50 de teste rezolvate. Breviar teoretic, Matematica M2. Bacalaureat 2012 : Teme recapitulative si 30 de teste rezolvate, dupa modelul MECTS. Breviar teoretic, Matematica. Olimpiade si concursuri scolare 2011. Clasele IX-XII, dintre care primele 3 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053