Tehnologii Free Energy

Tehnologii Free Energy

Editura Excalibur
31,50 Lei

Recenzie Tehnologii Free Energy

O noua si extraordinara revolutie se produce in prezent. Ea va modifica radical peisajele, mediul inconjurator, economia chiar si vietile noastre. Ea va insemna sfarsitul unei politici conduse de petrol si inceputul unui nou mileniu grandios in care fiecare va dispune de propriile surse de energie, nelimitate si nepoluante, dobandind in acelasi timp o independenta energetica reala.

Jeane Manning prezinta cele mai importante descoperiri ale unor inventatori care afirma ca suntem inconjurati de un ocean de energie, la care ne vom putea bransa, in ziua in care vom descoperi aceste secrete ale manifestarii. „Stiinta” afirma ca singurele modalitati de a genera energie sunt cele descrise in manualele de fizica. Cercetatorii care se ocupa de aceste noi forme de energie afirma: „Stiinta se inseala iar rezultatele (uneori evidente) investigatiilor noastre sunt ignorate datorita intereselor private, de catre institutiile stiintifice. Aceasta represiune nu poate dura pentru ca prea multi inventatori devin victime datorita descoperirilor lor (accidente ciudate… sau acuzatii grotesti).”

Acest nou tip de energie, produs direct din vid, prin diverse fenomene pe care fizica „clasica” a ales sa le ignore, a fost denumita „free energy” (energie gratuita).

Jeane Manning a calatorit in toata America de Nord si Europa pentru a intra in contact cu diversi cercetatori si a intelege cum functioneaza aceste noi surse de energie. Aceasta carte descrie cele mai importante principii care stau la baza functionarii acestor dispozitive. Motoare cu hidrogen, fuziune la rece ti alte fenomene sunt descrise pe scurt in acest compendiu. Marele merit al acestei lucrari este acela de a va familiariza cu acest domeniu si de a va pune la dispozitie numele si lucrarile celor care au avut realizari in obtinerea „free energy”.

Cartea "Tehnologii Free Energy" a fost publicata in categoria Tehnica si tehnologii / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Jeane Manning si a fost publicata de editura Excalibur. Se poate cumpara cartea Tehnologii Free Energy prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Tehnologii Free Energy" este de 31.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Tehnologii Free Energy

Data Mining, concepte, modele si tehnici
Florin Gorunescu