Teatru pentru prichindei mari, mici si mititei

19,00 Lei

Colectia: Scena de hartie

Recenzie Teatru pentru prichindei mari, mici si mititei

Colectia Scena de Hartie "debuteaza"? cu un volum de teatru pentru copii semnat de Sinziana Popescu, ce include patru piese premiate si produse pe scena (de catre Teatrul National din Targu Mures si Teatrul Ion Creanga) sau la Teatrul National Radiofonic.

Viata ca o poveste. Un copil si un actor afla de ce dispar personajele din Lumea Povestilor si cum le-ar putea salva. Textul a fost distins in anul 1996 cu Premiul sectiunii de teatru pentru copii si tineret la Concursul National de Dramaturgie Originala Contemporana "Camil Petrescu" organizat de Ministerul Culturii. in anul urmator piesa a fost montata pe scena Teatrului National din Targu Mures, in regia lui Kincses Elemer, iar in 1999 a fost adaptata, produsa si difuzata de catre Teatrul National Radiofonic, in regia lui Mihai Lungeanu.

Cand jucariile spun pa. Jucariile unui copil rasfatat isi iau soarta in micile lor labute, aripioare sau manute si fug in lume. Aceasta comedie muzicala a castigat Marele Premiu al Concursului National de Dramaturgie din cadrul Festivalului International de Teatru 100, 1.000, 1.000.000 de povesti avand premiera la sfarsitul lunii noiembrie 2008 pe scena Teatrului Ion Creanga din Bucuresti, in regia lui Atilla Vizauer.

Domnul de Ciocolata. O fetita pofticioasa descopera pe pielea ei ce se intampla cu copiii ce se lasa ademeniti cu dulciuri de catre straini. Textul a primit in 2005 Marele Premiu al Concursului National de Dramaturgie din cadrul Festivalului International de Marionete "Gulliver" de la Galati. O versiune radiofonica a acestei piese a fost prezentata in stagiunea 2002-2003 a Teatrului National Radiofonic, in regia lui Mihai Lungeanu.

Cartea "Teatru pentru prichindei mari, mici si mititei" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Carti pentru copii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2015. A fost scrisa de Sanziana Popescu, Ana Popescu, si a fost publicata de editura Mediamorphosis. Se poate cumpara cartea Teatru pentru prichindei mari, mici si mititei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Teatru pentru prichindei mari, mici si mititei" este de 19 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
ISBN: 978-973-88826-0-7
Pagini: 240