Talismanul Troiei

Talismanul Troiei

Editura All
34,90 Lei

Recenzie Talismanul Troiei

Doliul si suferinta umbresc intoarcerea aheilor dupa caderea Troiei. Asupra lui Aiax Oileul se abate mania lui Poseidon; Agamemnon moare de mana lui Egist si a Clitemnestrei; Ulisse trebuie sa treaca prin nesfarsite peregrinari. Iar Diomede, tradat si urat de sotie, este nevoit sa fuga din Argos si sa-si caute pe taramul neprimitor al Hesperiei o noua patrie pentru sine si pentru credinciosii sai camarazi. Natura ostila si oamenii salbatici nu le dau ragaz razboinicilor istoviti. Totul pana cand Diomede ajunge din nou fata in fata cu Enea si cei doi se infrunta pentru ultima oara. Dar cucerirea pacii si a unui nou regat nu sunt suficiente pentru ca tragedia ultimului erou homeric sa ia sfarsit… Valerio Massimo Manfredi se inspira pentru acest roman viguros si fascinant din mituri si din istorie, din operele lui Homer si ale altor rapsozi antici. Talismanul Troiei este povestea ultimei si tumultoasei aventuri a lui Diomede, cea care pecetluieste sfarsitul gloriei aheilor si prevesteste nasterea unei lumi noi.

Valerio Massimo Manfredi s-a nascut la Piumazzo di Castelfranco in 1946 si este considerat unul dintre cei mai importanti scriitori italieni actuali. Licentiat in filologie clasica la Universitatea din Bologna, in prezent este profesor la Facultatea de Conservare a Patrimoniului din Ravenna. A intreprins numeroase expeditii stiintifice si sapaturi arheologice in multe localitati din zona mediteraneana. A publicat romane istorice care s-au bucurat de un imens succes in intreaga lume, dintre care la editura Allfa au aparut: trilogia Alexandru cel Mare, Ultima legiune, Faraonul nisipurilor, Imparatia dragonilor, Akropolis, Tiranul si Oracolul. In curand, tot la Editura Allfa, va aparea Armata pierduta.

Cartea "Talismanul Troiei" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Valerio Massimo Manfredi si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Talismanul Troiei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Talismanul Troiei" este de 34.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Talismanul Troiei

Moarta pentru toti
Harris Charlaine