Tainele trecutului

Tainele trecutului

Editura Lira
19,90 Lei

Recenzie Tainele trecutului

I se spunea Diavolul, căci enigmaticul Julian, conte de Ravenwood, era un bărbat cu un temperament vulcanic, iar moartea primei lui sotii, în conditii misterioase, nu a putut să fie dată uitării. După unele zvonuri, frumoasa Lady Ravenwood se înecase în apele întunecate ale iazului de pe domeniu. Altii vorbeau în soaptă despre crimă si despre mânia Diavolului.

Acum, frumoasa Sophy Dorring, fiica unui mic nobil de tară, urmează să devină noua contesă de Ravenwood. Vrăjită de ochii lui de smarald, Sophy are totusi propriile motive pentru a accepta o căsătorie de convenientă. Unul este răzbunarea, iar pentru asta îl va implica pe Julian într-un santaj primejdios. Celălalt motiv îi este mai aproape de suflet, dar, pentru punerea lui în practică, tânăra trebuie să treacă printr-o aventură la fel de periculoasă: Sophy Dorring are de gând să-l învete pe Diavol să iubească din nou.

Amanda Quick are în palmares numeroase premii literare, cărtile sale vânzându-se până în prezent în peste 35 de milioane de exemplare!

Cartea "Tainele trecutului" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Amanda Quick si a fost publicata de editura Lira. Se poate cumpara cartea Tainele trecutului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Tainele trecutului" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: aprilie 2012
ISBN: 978-606-600-729-0
Pagini: 384