Taine de sucub : Seria Georgina Kincaid. Volumul 5

Editura Leda
39,90 Lei

Volumul 5 din seria Georgina Kincaid

Recenzie Taine de sucub : Seria Georgina Kincaid. Volumul 5

...M-am pregatit din nou in noaptea aia, dar nu avea nimic de-a face cu teama de-a ma trezi ca sar de la balcon sau in Puget Sound. Eram furioasa, pe Simone pentru ca ii facuse avansuri lui Seth si Roman ca ma lasase balta. Cand m-am trezit dimineata, m-a linistit gandul ca nu aveam nevoie de Roman sa o infrunt pe Simone. Puteam face si singura chestia asta. Desigur, erau ceva complicatii, si prima era ca nu stiam unde se afla Simone. Probabil ca hotelul la care statea era locul de pornire cel mai logic, desi majoritatea sucubilor, chiar si unul fara sare si piper ca ea, nu si-ar fi petrecut prea mult timp acolo... - fragment

Cartea "Taine de sucub" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 03.10.2016. A fost scrisa de Richelle Mead si a fost publicata de editura Leda. Se poate cumpara cartea Taine de sucub prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Taine de sucub" este de 39.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-102-425-7
Pagini: 378
Format: 13,5 x 20,5 cm