Superhero

Superhero

19,95 Lei

Colectia: Proza

Recenzie Superhero

Paul este un scriitor mediocru, un editor amoral, un sot jalnic si un fiu revoltat intr-o lume a succesului rapid si a vedetelor de tot felul. Se viseaza un mare romancier, isi doreste sa fie un Superhero. Apasat de amintiri traumatizante din copilarie si format de povesti cu supereroi de mucava, oscilind intre bovarism si impostura, el reuseste totusi sa dobindeasca celebritatea mult visata in urma unui furt literar care insa nu ramine fara urmari. Romanul lui Ciprian Macesaru este prima dintre ele.

Superhero este un roman de debut. L-am scris cu convingerea ca viziunea mea asupra moralitatii poate avea o nota de originalitate. Tot ce scriu are aceasta pornire. Asta nu inseamna ca ma declar un om fara pata. Scrisul este radarul cu care depistez fisurile de pe chipul nevinovatiei. Nu ma intereseaza viziunile care separa totul in bun si rau, in alb si negru. Personajele mele sint greu de definit. Ele nu pot fi niciodata asezate pina la capat intr-o anumita tabara. Ma intereseaza oamenii care sint mai vinovati decit isi inchipuie, dar si cei care sint mai putin vinovati decit cred. Nu pot glorifica sfintenia, asa cum nu pot infiera diabolicul. Pentru niciuna dintre ipostaze nu sint suficient de moral.” - Ciprian Macesaru

Cartea "Superhero" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Ciprian Macesaru si a fost publicata de editura Cartea Romaneasca. Se poate cumpara cartea Superhero prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Superhero" este de 19.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-23-2959-7
Pagini: 160

Pret Superhero