Supa de pui pentru suflet - prima portie

Editura Amaltea
12,60 Lei

Colectia: supa de pui

Recenzie Supa de pui pentru suflet - prima portie

"... probabil cea mai extraordinara carte pe care am citit-o vreodata. Cartea avea 2 centimetri grosime, dar exemplarul meu are acum 5. Am plans pe fiecare pagina a ei ... "
"Dupa ce am intervievat sute de persoane bogate si celebre, am ajuns la concluzia ca banii si faima nu te fac automat fericit. Fericirea trebuie sa vina din interior. As prefera mai degraba sa am un milion de zambete in inima decat un milion de dolari in buzunar. "Supa de pui pentru suflet" va va ajuta sa puneti un milion de zambete in inimile dumneavoastra."
"Sa spui povesti este una dintre cele mai convingatoare mijloace de a-i invata pe altii valorile si de a deschide usi catre noi posibilitati. In aceasta colectie bogata si variata, fiecare va gasi cel putin o poveste care sa il impresioneze - o povestire pe care veti dori sa o pastrati ca pe o comoara si sa o impartasiti si altora."
"Aceasta este o carte minunata, calda, care inspira, plina de idei si profunzime, pe care oricine o poate folosi ca pe o parte integranta a vietii lor. Ea ar trebui citita, apreciata si recitita intr-una."
"Aceasta carte este intelepciune si mangaiere pentru toate varstele. Este tot atat de contemporana ca si o calatorie in spatiu si vesnica precum o piramida. Lumea are nevoie de povestitori ca sa ne ajute sa iesim din confuzia si haosul acestor vremuri. Jack si Mark sunt povestitori talentati si colectionari de povesti adevarate. Ce dar divin: pentru profesori, pentru oratori, pentru oricine aflat pe calea vindecarii si a dezvoltarii. Totul este aici, scris cu intelepciune, compasiune si integritate."

Cartea "Supa de pui pentru suflet - prima portie" a fost publicata in categoria Beletristica / Nuvele si povestiri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Jack Canfield, M. V. Hansen, si a fost publicata de editura Amaltea. Se poate cumpara cartea Supa de pui pentru suflet - prima portie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Supa de pui pentru suflet - prima portie" este de 12.6 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Supa de pui pentru suflet - prima portie

Moara cu noroc
Ioan Slavici