Sunset Park (Top 10)

Sunset Park (Top 10)

16,95 Lei

Seria: Top 10+

Recenzie Sunset Park (Top 10)

In plina criza economica, Miles, un tinar american de 28 de ani, isi petrece vremea cutreierind si fotografiind peisajul dezolant si obiectele lasate in urma de familiile nevoite sa-si paraseasca locuintele ipotecate, ajunse in proprietatea bancilor. Tinarul are o istorie plina de suferinta, dupa un accident in urma caruia si-a omorit fratele vitreg; accidentul a atras dupa sine izolarea de tata si de mama vitrega.

Dupa ce relatia sa clandestina cu o adolescenta minora declanseaza un scandal in familia fetei, Miles hotaraste sa se intoarca pentru o scurta perioada in Brooklyn, unde se instaleaza intr-o casa abandonata, alaturi de alti locatari, si ei agresati de fauna sociala si de propria neputinta de adaptare. Sunset Park construieste o atmosfera de mit in plina contemporaneitate, o poveste despre dragoste si iertare, nu doar intre barbati si femei, ci si intre tati si fii.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Sunset Park (Top 10)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. Se poate cumpara cartea Sunset Park (Top 10) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sunset Park (Top 10)" este de 16.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2693-9
Pagini: 276
Format: 10,6 x 18 cm