Succesul in viata

Succesul in viata

Editura For You
35,00 Lei

TRANSFORMAŢI-VĂ VIAŢA ÎNTR-O CAPODOPERĂ

Recenzie Succesul in viata

"A scrie o carte este o munca incredibila, în special daca nu ai mai facut-o înainte, întrucât necesita ani de cercetare, de experiente si apoi luni de scris si rescris. Aceasta carte este rezultatul a mii de ore de seminare pe care le-am tinut si a nenumarate sugestii primite de la mii de oameni cu care am avut placerea de a lucra." - Brian Tracy

CUPRINS

• INTRODUCERE
  • CAPITOLUL 1
  • Capitolul 2. Cele sapte legi ale controlului mental
  • Capitolul 3. Programul maiestriei supreme
  • Capitolul 4. Inteligenta suprema
  • Capitolul 5 îndemânarea suprema
  • Capitolul 6. Puterea suprema
  • Capitolul 7. Decizia suprema
  • Capitolul 8. Scopul suprem
  • Capitolul 9. Maiestria de a stapâni relatiile interumane
  • Capitolul 10. Maiestria de a stapâni relatiile personale
  • Capitolul 11. Maiestria în arta de a fi parinte
  • Capitolul 12. Maiestria suprema: Puterea iubirii
  • Despre Brian Tracy

SUCCESUL IN VIATA, de Brian Tracy, este o carte in care autorul ne invata cum sa reusim in viata personala si in cea sociala, dar si in afaceri, totul fiind privit prin prisma spiritualitatii si descoperirii de sine. Cartea este extrem de interesanta si de utila pentru toate categoriile de cititori, care vor gasi in ea multe lucruri importante si, mai ales, folositoare. Ea poate fi cheia spre succes si fericire, daca vrem sa urmam principiile expuse in ea. Stilul autorului este extrem de viu si de placut, iar odata inceputa, nu mai vrei sa lasi cartea din mana.

Brian Tracy este un maestru in materie de dezvoltare a maiestriei evolutiei si stapanirii de sine. Aceasta carte este mai mult decat un ghid; ea este un manual pentru cei care vor sa ajunga cei mai performanti si mai plini de succes oameni din lume.

In fiecare an, el tine conferinte in fata a mai mult de 450.000 de oameni, in cadrul unor seminarii publice si private. In cartea Succesul in viata, autorul ne da un sistem puternic, cu eficienta maxima, bazat pe cercetari si aplicatii practice ce s-au desfasurat pe parcursul a treizeci de ani. Acest sistem poate fi aplicat imediat, pentru a obtine rezultate mai bune in absolut fiecare aspect al vietii voastre.

Veti invata despre idei, concepte si metode folosite de oameni care au mare succes in tot ceea ce fac. Veti invata cum sa va descatusati potentialul individual, pentru a atinge cele mai bune rezultate personale. Imediat ce veti citi cartea, veti capata o gandire pozitiva, veti deveni mai convingatori si va veti concentra mai puternic asupra a tot ceea ce faceti. Multi dintre cei peste un milion de absolventi ai programului acestor seminarii, program care sta la baza cartii de fata, si-au marit substantial venitul si si-au imbunatatit viata, in fiecare aspect al ei.

Programul detaliat pentru a atinge succesul si realizarea personala, prezentat in aceste pagini, include principii viabile bazate pe psihologie, religie, filozofie, management, stiinte economice si politice, istorie si metafizica. Aceste idei sunt combinate intr-o serie de informatii care se desfasoara rapid, ce trebuie urmate pas cu pas si care va vor duce rapid la cel mai mare succes pe care nici nu v-ati imaginat ca l-ati putea atinge. Ele va vor consolida respectul de sine, vor imbunatati performantele personale si va vor ajuta sa aveti un control perfect asupra fiecarui aspect din viata voastra personala si profesionala.

Cartea "Succesul in viata" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie motivationala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Brian Tracy si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Succesul in viata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Succesul in viata" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Succesul in viata

Fii pozitiv!
Rich DeVos