Studiul pozitiilor la vioara : Caietul I. Pozitia I

Editura Grafoart
16,00 Lei

Recenzie Studiul pozitiilor la vioara : Caietul I. Pozitia I

Vioara este instrumentul muzical cu coarde cel mai cunoscut si raspandit in lumea intreaga. Forma sa actuala dateaza de peste 400 de ani, dupa ce mai inainte, in decursul timpului, a trecut prin multe transformari. La vioara se pot canta de la o varsta foarte frageda (chiar de la 5 ani), dar numai in cazul in care un copil manifesta inclinatii deosebite pentru a incepe studiul acestui instrument.

Cea mai potrivita varsta pentru inceperea studiului la vioara este 7 ani. La aceasta varsta, daca dezvoltarea fizica nu-i ingaduie sa cante pe o vioara de marime obisnuita, va trebui sa inceapa pe una de format mai mic, jumatate sau trei sferturi, pe care va canta timp de un an sau chiar mai mult. Arcusul va fi si el, bineinteles, de un format redus.

Inainte de a incepe sa cantam la vioara, trebuie sa cunoastem partile din care se compune ea si denumirea acestora. De asemenea, trebuie sa facem cunostinta cu arcusul, auxiliarul sau de pret, cu ajutorul caruia coardele viorii incep sa vibreze si sa produca sunete. Pentru ca elevul incepator sa-si dea seama de sunetele pe care le realizeaza pe vioara, de inaltimea si durata acestora, este necesar ca in prealabil sa capete notiuni elementare de teorie a muzicii. - Alexandru Theodorescu

Cartea "Studiul pozitiilor la vioara" a fost publicata in categoria Arta / Muzica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Robert Klenck si a fost publicata de editura Grafoart. Se poate cumpara cartea Studiul pozitiilor la vioara prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Studiul pozitiilor la vioara" este de 16 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-9054-73-7
Pagini: 73
Format: 20,5 x 28,5 cm