Structura sistemelor de calcul

Structura sistemelor de calcul

Editura Albastra
49,00 Lei

Recenzie Structura sistemelor de calcul

Aceastã carte trateazã o parte din proiectarea de ansamblu (sau arhitectura) si detaliile interne (sau structura) sistemelor de calcul.

Obiectivul sãu principal este de a pune la dispozitie bazele pentru întelegerea si evaluarea principiilor de proiectare ale sistemelor de calcul la un nivel accesibil. Cerintele preliminare pentru parcurgerea cãrtii sunt notiuni de bazã despre circuitele logice digitale si un curs introductiv de arhitectura calculatoarelor, cuprinzând reprezentarea numerelor, unitatea centralã de prelucrare si arhitectura setului de instructiuni.

Principalele subiecte tratate sunt urmãtoarele: tipuri de arhitecturi de calculatoare; indicatori de performantã pentru sistemele de calcul; etapele procesului de proiectare; introducere în limbajul de descriere VHDL; operaþii aritmetice cu numere întregi si numere reprezentate în virgula mobilã; memoria semiconductoare; tehnologii de memorii DRAM; memoria asociativã; memoria cache; memoria virtualã; sisteme pipeline de instructiuni; sisteme pipeline aritmetice; arhitecturi RISC; arhitectura MIPS; arhitectura SPARC; arhitectura PowerPC.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Structura sistemelor de calcul", publicata in 2 categorii, Calculatoare si internet / Baze de date, SQL, Calculatoare si internet / Sisteme de operare, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Zoltan Francisc Baruch si a fost publicata de editura Albastra. Se poate cumpara cartea Structura sistemelor de calcul prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Structura sistemelor de calcul" este de 49 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pagini: 447

Pret Structura sistemelor de calcul

Colectii de date