Strada

Strada

24.95 19.96 Lei

Colectia: Ego. Proza

Recenzie Strada

"si am scos oracolul din sertar si l-am deschis si am vazut un cuvat de inceput si m-am uitat la raspunsurile celorlalti buna salut servus si am pus servus si am dat foaia sa facem cunostinta si am scris Traian clasa a 5-a C si am dat foaia imi permiteti sa va pun cateva intrebari? si m-am uitat prin raspunsuri binenteles da desigur si m-am uitat la ce a scris Mihut si el scrisese binenteles si am scris si eu abia astept si am dat pagina pe ce strada stati? si am scris strada si am dat pagina sunteti blon blonda brunet bruneta saten satena si ce ochi aveti? si am scris brunet ochi caprui si am dat pagina ce este viata? si m-am uitat la celelalte raspunsuri un lucru normal nu stiu delor fericire despartire si suparare viata este un fir de ata care se rupe foarte repede un lucru curat un lucru pretios pentru oameni timpul care trece foarte repede o cale pe care o vom strabate in curand si noi viata este un trandafir care infloreste si apoi se ofileste viata este o lumanare care arzand intruna se transforma in nimic si m-am uitat si la Mihut si scria viata este un interviu asa ca am scris viata nu are gaura cheii sa tragi cu ochiul deci nu stim ce e si am dat pagina"

storisita la persoana intii chiar de protagonistul sau, Traian, un baiat de 11 ani, povestea are in centru disparitia unchiului acestuia, mister in jurul caruia unul dintre prietenii baiatului construieste un scenariu in care unchiul a fost omorit de sotia lui, cu ajutorul mamei lui Traian. El isi convinge prietenii ca are dreptate si dezvolta scenariul pina la un nivel fabulos, brodind o istorie complicata in care intriga politista se impleteste cu plasmuiri alimentate de spaima, superstitii si credinta in strigoi, ce reflecta felul in care sensibilitatea celor mici percepe lumea de neinteles a adultilor, cu dramele si complicatiile sale.

Toate acestea se proiecteaza pe fundalul intimplarilor marunte si induiosatoare ce recompun nostalgic copilaria in Romania anilor ’80: mersul la scoala si poznele mai mult sau mai putin inocente din jurul blocului, conflictele dintre grupurile rivale din cartier, trezirile matinale, urmate de statul la cozile de la „alimentara”, schimbul de timbre, completarea oracolului, filmele „cu batai” de pe casete video, dar si emotiile primei iubiri si descoperirea sexualitatii.

"Şi dimineaţă m-am dus la Dragoş şi la el în bucătărie era ca în laboratorul de chimie cu eprubete şi lampă de gaz şi substanţe de am rămas cu gura căscată şi l-am întrebat..." Continuare...

"Şi dimineaţă m-a trezit maică-mea că primeau ceva la magazin şi era şase când m-am dat jos din pat ca un somnambul care merge pe acoperiş şi m-am dus acolo şi am căscat tot drumul de..." Continuare...

Cartea "Strada" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Adrian Chivu si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Strada prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Strada" este de 19.96 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2732-5
Pagini: 248

Pret Strada