Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a

Editura Aramis
7,92 Lei
021 316 70 53

Colectia: Stiu foarte bine

Recenzie Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a

Evaluarea scolara, fie ea predictiva, curenta, sumativa sau finala, are un rol esential in procesul didactic, reusind sa contureze concluzii nu doar asupra nivelului cunostintelor elevilor, ci si asupra gradului de asumare al diverselor metode pedagogice. Din acest motiv, procesul de evaluare trebuie sa fie deopotriva temeinic si atractiv.
Caietele aparute sub egida colectiei Stiu Foarte Bine la... sunt o solutie originala, pe care o certifica atat renumele autorilor, cat si experienta Editurii Aramis. Setul cuprinde materiale de lucru în paginile carora veti descoperi activitati recapitulative pentru fiecare disciplina de studiu în parte (pentru clasele I-IV) . Pentru toate continuturile din programa sunt concepute activitati care vizează modurile de evaluare a colectivului de elevi. Materialele propuse de Aramis (in completarea seriei de succes Stiu sa lucrez la... ) sunt concepute in conformitate cu programele scolare in vigoare si nu depind de niciun manual sau auxiliar, ceea ce permite utilizarea lor la clasă independent de opţiunile anterioare.

Cartea "Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a" a fost publicata in categoria Suport scolar / Auxiliare cls. a II-a si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Cleopatra Mihailescu, Tudora Pitila, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a" este de 7.92 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 978-973-679-769-9
Pagini: 48

Pret Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a

Matematica, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a
Stefan Pacearca, Mariana Mogos
8.91 RON
Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a
Tudora Pitila, Cleopatra Mihailescu
8.91 RON
Caiet de cunoasterea mediului. Clasa a II - a
Claudia Aurora Morar
12.50 RON
Caligrafie
Marcela Penes
8.00 6.51 RON
Matematica. Auxiliarul elevului pentru clasa a II - a
Viorica Ciobanca, Maria Laslau
8.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Cleopatra Mihailescu

Cleopatra Mihailescu a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Abecedar – fise de lucru, clasa I, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, Geografie clasa a IV-a (manual in limba germana), Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 46 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Tudora Pitila

Tudora Pitila a publicat inca 69 carti prezente in libraria noastra, Abecedar – fise de lucru, clasa I, Ştiu să lucrez la... Istorie clasa a IV-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, La Zoo, Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 49 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053