Stilet cu sampanie (Hardcover)

Stilet cu sampanie (Hardcover)

Editura Nemira
36,90 Lei

Recenzie Stilet cu sampanie (Hardcover)

Un criminal surprinzător si un tânăr care îi cade victimă. O dimineată de 1 ianuarie, când „lângă rafturile bibliotecii zăcea cadavrul inginerului Dan Manu, cu un cutit înfipt între omoplati“.

Doamna romanului politist românesc dezvăluie si în Stilet cu sampanie calitătile detectivistice ale Minervei Tutovan. Rodica Ojog-Brasoveanu îsi răsfată încă o dată cititorii cu o poveste irezistibilă.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Stilet cu sampanie (Hardcover)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 04.04.2014. A fost scrisa de Rodica Ojog-Brasoveanu si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Stilet cu sampanie (Hardcover) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Stilet cu sampanie (Hardcover)" este de 36.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: ianuarie 2012
ISBN: 978-606-579-314-9
Pagini: 304
Format: 12 x 22 cm

Pret Stilet cu sampanie (Hardcover)

Momente. Schite
Ion Luca Caragiale
Versuri
Ion Minulescu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Stilet cu sampanie (Hardcover). Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rodica Ojog-Brasoveanu

Rodica Ojog-Brasoveanu a publicat inca 41 carti prezente in libraria noastra, Ochii jupanitei Ed. a II - a - 2006, 320 de pisici negre, A inflorit liliacul, Agentul Secret Al Lui Altin-Bey, Agentul secret al lui Altin-Bey (Hardcover), Al cincilea as : Editia a II - a, Al cincilea as, Al cincilea as (Hardcover), Ancheta în infern, Anonima de miercuri, Apel din necunoscut. Hardcover, Barbatii sunt niste porci, Barbatii sunt niste porci : Editia a III - a, Buna seara, Melania! (Hardcover), Cianura pentru un suras (Hardcover), Cianura pentru un suras, 2 vol., Cocosatul are alibi, Cosmar, Disparitia statuii din parc, Enigma la mansarda, Enigma la mansarda, Fiara, Grasa si proasta : Editia a III - a, Grasa si proasta, Intalnire la Elysee, Letopisetul de argint, Logofatul de taina, Logofatul de taina (Hardcover), Moartea semneaza indescifrabil, Necunoscuta din congelator, O toaleta a la Liz Taylor, Ochii Jupanitei Ed. a III - a - 2008, Omul de la capatul firului (Hardcover), Poveste imorala, Poveste imorala. Editia a III - a, Razbunarea slutilor, Sa nu ne uitam la ceas, Sa nu ne uitam la ceas 2008, Telefonul din bikini, Violeta din safe, Vulturul dincolo de cornul lunii, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053