Steve Jobs. Biografia autorizata

Steve Jobs. Biografia autorizata

Editura Publica
85,00 Lei

Recenzie Steve Jobs. Biografia autorizata

Pornind de la o serie de peste 40 de interviuri cu Steve Jobs, derulate de-a lungul a peste doi ani – precum si pe intervievarea a peste o sută de persoane apropiate lui Jobs, familie, prieteni, adversari, competitori sau colegi – Walter Isaacson a reusit să creioneze portretul vetii trepidante si a personalitătii de o intensitate mistuitoare a unui antreprenor creativ, care, prin pasiunea sa pentru perfectiune si prin hotărârea încrâncenată, a revolutionat sase domenii de activitate: computerele personale, filmul de animatie, muzica, telefoanele, tabletele computerizate si continutul digital.

Într-un moment în care Statele Unite caută modalităti de a-si sustine întâietatea în domeniul inovatiei, în care societătile din întreaga lume încearcă să construiască economii creative, adecvate epocii digitale, Jobs reprezintă emblema absolută a inventivitătii, imaginatiei si inovatiei neabătute. Steve Jobs stia că cea mai bună cale de a crea valoare în secolul XXI rezidă în conectarea creativitătii cu tehnologia, aşa că a construit o companie în cadrul căreia salturile imaginatiei s- au îmbinat cu remarcabile reusite din domeniul ingineriei. El si colegii săi de la Apple au fost capabili să gândească diferit: nu au contribuit doar la dezvoltarea unor produse superioare din punct de vedere tehnologic, ci au creat dispozitive complet noi si servicii despre care consumatorii nici măcar nu stiau că au nevoie.

Nu a fost un sef sau un om exemplar, nici un model demn de urmat. Mânat de demoni, era capabil să provoace furia si disperarea celor din jur. Însă personalitatea, pasiunile si produsele sale se întrepătrundeau, la fel ca si componentele hardware si software ale companiei Apple, alcătuind un sistem integrat. Asadar, povestea sa este una instructivă si totodată plină de povete, continând lectii despre inovatie, caracter, leadership si valori.

Cartea "Steve Jobs. Biografia autorizata" a fost publicata in categoria Beletristica / Biografii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Walter Isaacson si a fost publicata de editura Publica. Se poate cumpara cartea Steve Jobs. Biografia autorizata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Steve Jobs. Biografia autorizata" este de 85 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-1931-93-7
Pagini: 664
Format: 16,5 x 23,5 cm