Spune pot si vei putea! Editia a II-a

Spune pot si vei putea! Editia a II-a

28,00 Lei

Colectia: Carti-Cheie

Recenzie Spune pot si vei putea! Editia a II-a

Cartea Spune „pot“ si vei putea! este o pledoarie pentru tenacitate, pentru învingerea temerilor si pentru cultivarea unei gândiri optimiste.  Este, până la urmă, o pledoarie pentru viată, cu nelipsitele ei probleme — care, de altfel, sunt menite să ne formeze, nu să ne îngenuncheze.

Cu fiecare obstacol pe care îl depăsim, ne regăsim mai puternici. În vederea consolidării încrederii în fortele proprii, Norman Vincent Peale lansează ideea de a ne rezolva dificultătile prin rationament, adoptând soluţii pe care, în mod obişnuit, nu le avem în vedere. Autorul ne îndeamnă să ne mentinem sănătatea spirituală, să folosim anticipaţia pozitivă pentru a obtine ceea ce ne dorim si, mai ales, să ne identificăm forta interioară, reusind, astfel, să trecem peste orice greutate.

În cei peste 60 de ani de activitate sustinută, în care a scris cărti, a participat la emisiuni radiofonice si a tinut discursuri în fata publicului larg, dr. Peale si-a făcut milioane de adepti si de prieteni, de la presedinti de corporatii până la artisti, moderatori din media si oameni obisnuiti. De asemenea, a scris peste 40 de lucrări care s-au bucurat de o primire extraordinară din partea publicului.

Norman Vincent Peale (1898–1993), autorul a patruzeci şi şase de cărţi, a fost un reputat orator specializat în probleme motivaţionale, cunoscut în lumea întreagă sub numele de „Predicatorul de milioane“. A fost cel dintâi susţinător al teoriei „gândirii pozitive“ şi a scris mai multe cărţi devenite bestselleruri internaţionale, pe această temă. Una dintre ele este Forţa gândirii pozitive, vândută în peste 20 de milioane de exemplare şi tradusă în 41 de limbi.

Activitatea profesională a lui N.V. Peale s-a întins pe şase decenii, incluzând, fapt fără precedent, o perioadă de cincizeci şi doi de ani ca pastor principal la Biserica Marble Collegiate din New York. Este fondatorul Institutului pentru Religie şi Sănătate, o clinică psihiatrică ce are la bază terapia prin religie, şi al revistei Guideposts, care a avut un tiraj de peste patru milioane de exemplare.
Mesajele sale au inspirat mai mult de un milion de cititori ai revistei lunare Plus: The Magazine of Positive Thinking, publicată de Fundaţia pentru un Trai Creştin şi înfiinţată în 1940 de el şi de soţia lui, Ruth Stafford Peale.

Pentru contribuţiile din domeniul teologiei, Peale a primit în 1984 de la preşedintele Ronald Reagan „Medalia Prezidenţială pentru Libertate“ (cea mai mare distincţie care poate fi acordată unui civil în Statele Unite).
Pe lângă Spune „pot“ şi vei putea!, la Curtea Veche Publishing au mai apărut, de acelaşi autor, Forţa gândirii pozitive şi Forţa entuziasmului.

Cartea "Spune pot si vei putea! Editia a II-a" a fost publicata in categoria Cunoastere, autoevaluare / Cunoastere, autoevaluare si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Norman Vincent Peale si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Spune pot si vei putea! Editia a II-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Spune pot si vei putea! Editia a II-a" este de 28 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-186-0
Pagini: 312

Pret Spune pot si vei putea! Editia a II-a